17 Mayıs 2016 Salı

neşem kaçtı!

neşem kaçtı!
nereye mi?
çook eski zamanlarda neşenin ciğerlere kaçtığı  rivayet edilir
bilmem ben görmedim hiç ,siyah beyaz film sahnelerinin yalancılarının yalancısıyım
ha ,hatta bir tek öksüre öksüre çıkarılan neşe ,dert olup mendilleri de kan kırmızısına boyarmış ,boyarmış da neşesi ciğerine kaçan iflah olmazmış derler
Benim?
yok canım :) benimki kalbime kaçtı içime çektiğim acı bir dumanla,
varmış olmalı çoktan
duyuyorum sıkı sıkı  kapatıyor şu an tüm kapakcıkları bir bir,zira çığlık seslerinin şiddeti azaldı.
Önüne gelenin ciğerlerine kaçıp,yırtıp, mendillerini kan kırmızıya boyuyormuş iflah olmayan olmayayım diye.
nereden mi biliyorum?
bilmiyorum aslında, kaçarken dudak kenarıma bi not bırakmış orda yazıyor olmalı ya da yazmamış da olabilir ,son anda eline tutuşturduğum kağıda, ben yazdırmış olmalıyım
evet evet ben yazdırdım
ne yazdırmıştııım
hah ,hatırladım !
yaz !
"kapat tüm kapakcıkları ve bulduğunun yak ciğerini!"yak mı dedim,sil onu ,yırt olmalı o
düzelt!


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...