30 Mayıs 2016 Pazartesi

dağınık

Yarım saat,
tam yarım saattir oturduğum pencere kenarının altındaki  kaldırımı süpürüyor sert kıllı fırçasıyla.
O fırçanın kaldırıma sürtünürken çıkardığı sese gıcık oluyorum.Dişlerimi al, kaldırımda sürüm sürüm süründür daha iyi diyeceğim adama , saçımı tutup fırçayla boya süren adam yüzünden bişey söyleyemiyor saçımı tutana da gıcık oluyorum.
O da tam süprüntüyü kaldırım kenarına toplamışken üzerine basa basa geçip dağıtan şişman kadına gıcık oluyor.
Ben ,artık saçımı  boyayan adama da
bekliyorum
bekliyorum
bekliyorum
ben beklemeye gıcık oluyorum
o hâlâ kaldırımı süpürüyor... "Arkaya eğin boyununuzu" diyor.
Boynum koptu kopacak kadar yıkayıp saçlarımı "kaldırın"diyor da kaldıramadıgım boynuma sebep adama bir daha gıcık oluyorum.
O hâlâ kaldırım süpürüyor .
Bebekli bir kadın geliyor, adam süpürmeyi bırakıyor toz gitmesin çocuğa diye,
adama gıcık oluşumdan utanıyorum.
Süpürgenin sesini de duymuyorum artık, çünkü fön sesi bastırıyor.
Adam bu defa da süprüntüyü dağıtan genç kızlara söyleniyor, ama tekrar topluyor
"ahh "diyorum "boynum!" fön boynumu yakıyor.
Kulagında telefon,kaldırımdan bir adam geçiyor elini kolunu sallayarak telefonun diğer ucundakine
Süprüntüye bakıyorum, dağılmış.
Gülücem utanıyorum
Fön sesinden duymasam da anlıyorum "Toplamıyom a..na koyum,dağınık kalsın!"diyip süpürgeyi küregi bi kenara atıp karşı kaldırımda sigara içmeye başlıyor. "Ahh! "fön boynumu yakıyor
ters ters bakıyorum adama da o sırıtarak "Abla "diyor "örgü yapayım mı saçına,toplayalım şöyle?"
"Yok!diyorum "toplama(a..na koyum-demeyi çok istesem de diyemeyerek-) dağınık kalsın!!!"


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...