27 Mart 2016 Pazar

Bu Hikâye Benim♡

"Zaman zaman bazı hikâyeleri,diğerlerine göre daha çok severiz...
Bizim bütün tellerimize değil de,o an hangi telimiz gerginse ,sadece o telin en hassas noktasına dokunan hikâyeler...
Yirmi yıl,otuz yıl önce okumuş olsak da unutamayız onları.
Hatırladıkça varlığımızın temel taşlarını titreten,hatırladıkça gözlerimizdeki ışıltıları çoğaltıp yüreğimizi genişleten...
Başkaları nasıl bakarsa baksın ve ne derse desin,onlar bizim hikâyelerimizdir. Aramıza ne başka hikâyeler girebilir,ne başka insanlar,ne de başka zamanlar.
Doğrusunu söylemek gerekirse,hayalî damarlarla ruhumuzu bu hikâyelere nasıl ve neden bağlandığını da bilemeyiz aslında.
Biri kalkıp,bunlar benim hikâyelerim diyorsa orada zınk diye durmak gerekir zaten;ötesine gitmemek,ayrıntılarını bilmemek nedenini sormamak gerekir."

Benim  hikâyem; Sabahattin Ali'nin Kırlangıçlar'ıydı bir zamanlar
O kırlangıçlar uçup gitti de , giderken  avuçlarima yeni bir hikayeyi,Dut Yaprakları'nı tutuşturdu.
Şimdi zınk diye durmak,ötesine gitmemek,ayrıntılarını bilmemek,nedenini sormamak gerekir.
Zira bu hikâye benim artık.
Bu hikâye,benim...

#hasanalitoptaş #harflervenotalar #sabahattinali


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...