13 Şubat 2016 Cumartesi

Ruhu Var Her Varlığın

#1990
Üzerini örterdim çatal kaşıkların gece üşümesin diye.
Terlikleri tekinden ayrı koyamazdım üzülürler diye
Dalını kırsam ağacın sarardım kırık  çok acır diye
Ve akan reçineyi gözyaşı sanıp  ağlardım ağrıdan ağlıyor diye
Ormanda bulup kibrit kutusunda eve getirdiğim yağmur böceğinin
o zamanların Küçük Ceylan'ının "Geceler çok soğuk ,sessiz ve karanlık
Üşüdüm üstümü örtsene anneeem"
şarkısını söylediğini iddaa edip ertesi gün erkenden babama aldığım yere geri bıraktırdım,annesi çok özlemiştir şimdi diye.
Ve bu anıları arkama alarak
Bu ağaç bu şarkıyı söylüyordu desem
düşünmeyeceğinizi ümit ediyorum bu kız deli mi ne diye

#çalanşarkıysaefkanşeşen ve demisken aklıma geldi birden
#1999 Üniversitedeyken  konsere gelmişti konser bitip  bi çorba içmek için şehre inerken bizim arkadaşlarla. bi grup kız durdurmuş arabayı ve sormuş Efkan Şeşen'e "Paaardın buralarda bi anfi varmış ,Efkan Şeşen'in konseri varmış bize gösterir misiniz acaba nerede?"diye
ve göstermiş Efkan Şeşen
Yolu takip edin, duragın arkasındaki bina,benim yerime de dinleyin,diye

Bu anı da yazarları,kitapları internette dolaşan birkaç cümleden ibaret sanan ve o cümlelerle tanıyan şimdiki bağzı gençlere gelsin benden.
Şimdiki gençler mi dedim been:/
Aman Allah'ım bu ninemin  başlangıç cümlesiydi ya benim :/ :/
#okulyoluvideosu


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...