21 Şubat 2016 Pazar

Kız Selda Kaşların Nerede?

#sene1998
"Kız!" dedi "bizim mahallede bi Fevzi abi var berber, tlfnunu vereyim mi?"
"Niye be?Bana ne senin Fevzi'nden" diye berberi bana ayarlamaya çalıştığını düşündüm,yandan iki örgü saçım ,ortası ha birleşti birleşecek kaşlarım ve aşağı dogru inen terlemiş bıyıklarımı aklıma dahi getirmemiş olmamın ,hatta o zamana kadar farkında bile olmamamın da etkisiyle.

Kahkahalarla gülerken o ,ben kalktığımda arkamdan
"Gerizekalı,
Ben ondan hoşlanıyorum  o Fevzi diyor,berber diyor bana birde" derken çantamı unutugumu farkedip geri  döndügümde ,hem gülüp hem olmayan bıyıklarını buruyormuş gibi yaparken görünce anladım aslında bıyıklarım ve kalın kaşlarımdan bahsettiğini
ve utancımdan yerin dibine girip girip çıktığım o gün gittim ilk kuaföre.
Ama görüp ,acır diye cesaret edemeyince sıram gelmeden çıkıp doğru eve gidip falım sakızla ve annemin çekmeyen cımbızıyla almaya çalıştım kaşımı gözümü.

Ertesi gün gidince dershaneye
hemen kantine çıkıp kaşımı gözümü göstereyım derken görüp
yine gülmeye başladı
Kız!dedi ,Selda kız ,kaşların nerde?
Hah işte o yerin dibinden hiç cıkamadığım o haftadan beri incecikti kaşlarım benim ve düzeltememiştim ama artık yavaş yavaş 16 sene sonra da olsa  berber Fevzilik kıvama geliyor mu ne? :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...