22 Şubat 2016 Pazartesi

Komşu Kızları

Evi temizleyip,ağacı süsleyip arkadaşlarını topladılar kapı kapı dolaşıp apartmanda.
"Komşu çocuklarını niye topluyorsun eve"diye kızıyorlar bir de bana.
Eve neşe getiriyorlar ,cıvıl cıvıl oynuyorlar hep birlikte oysa.
En fazla makarna yapıyorum lokantamda"Buyrun efendim siparişleriniz"diyerek de kagıt paraları topluyorum sonra.
Hatta teşekkür bile etmeliyim aslında,
çünkü olmasalar elimi atamayacaktım çekmecedeki 2006 Kasım basımı K'lara.
Ve rastlamayacaktım çok severek okudugum Stefan Zweig'in o zamanlar atlayarak okumadıgım,ya da okuyup anımsamadıgım, kahverengı pantolonu ,gri gömlegiyle karısı Lotte ile odalarında sarılmış halde ölü bulunuşuna ve ona otuz bine yakın mektup yazmış olduguna dair satırlar bulunan hayatını anlatan o yazıya.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...