13 Şubat 2016 Cumartesi

Hay Benim Geçmişime!

#14ocak2016
Ben yine böyle tatlı tatlı anlatırken
ve oynarken kızlarla çocukluğumun gaz lambası loşluğundaki oyunlarını
Anneee! dedi
Ben senin geçmisini de geleceğini dee

Bende bi bet beniz attı
gözler büyüdü
bıraktım oyunu
kalbimin çarpımı karekökünü de alıp ekleyip üzerine, o hızla aldı başını gitti de nefes alamadım
A ha dedim küfür edecek
Senin geçmişini de,geleceğini de yeter be kadın!
Bi rahat bırak da çağımıza ayak uyduralım töbe töbee
diyecek herhalde şimdi ,diye düşünürken o bir saniyelik esde

Görmeyi çok isterdim. Öyle güzel anlatıyorsun ki film gibi seyretmek istiyor canım, diye devam etti söze paraları atış için dizdiğinde
Ohh dedim bi
ohhh
ve
betimi benzimi de
gözümü de
kalp ritmimi de oyun başındaki hallerine geri yollayıp
Haydi ,dedim Alaz
Haydi kaleci olma sırası sende. :)


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...