19 Şubat 2016 Cuma

Dünyan Nerede?

#28Aralik2015
"Neden serçe parmağına bakıyorsun,dedim ve o da bana,
yalan dünya dediğimiz şu dünyanın nerede birikeceği belli olmuyor ki dedi.
Şimdi dünya senin serçe parmağında mı birikti ,diye sordum.
O da ,zaten dünya büyük bir şey  değildir Hasanım Ali,
kimi zaman sevdiğimiz insanın yüzü,kimi zaman hayal edilen
bir dokunuşun büyüsü,kimi zaman da kapıldıgımız hevesin genişliği kadardır."
diyen sayfayı okurken geldi #alazkızım anne uyuyalım mı ,diye.
Yatakta aklımda dönüp duruyordu hala satırlar da birden Alaz'a sordum.
Alaz senin dünyan nerende?
Eli gögsümdeydi .
Anlamadı muhtemelen ama eliyle dokunup,işte ,dedi.Burada!
Benim kalbim mi?derken burnunun ucunu yaklaştırdı dudaklarıma .Hı hı kalbin ,diyerek.
Güldüm öptüm burnunun ucunu
"Işte benim dünyamda şimdi senin burnunun ucunda ."
Uyudu ,tam üzerini örterken Asya geldi sonra.
Iki kaşının ortasını gösterip,aglayarak anne başım ağrıyor,diye.
Kalktım sarıldım iki kaşının arasından öptüm.Masaj yaptım alnına.

Dünyam mı?
Şimdi Asya kızımın agrıyan iki kaşının tam ortasında.

#hasanalitoptaş


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...