22 Şubat 2016 Pazartesi

Derya

Ben kitapların içine yazı yazmayı,çizmeyi,hatta küçük notlar düşmeyi çok severim ve hatta boş son sayfalarına kızların resim cizmesine,yazmasına izin veririm.
Her çizgı,her kelime ,her resim ya da içindeki bir kağıt nasıl da mutlu eder beni gülümseyerek o ana giderim.
Geçen gün kütúphaneyi düzenlerken 4.sınıf kitaplarının birinin içınden düştü bu mektup yazan 2 sene önce mezun ettigim Derya.
Çok konuşmazdı Derya,hatta iki kelimeyi biraraya getirip düzgün cümle kurup yazamazdı.
Utanır hemen gözlerini kaçırır basını öne eğerdi.
Kimbilir ne zaman koydu bu mektubu okuyup bana verdigi bu kitabın arasına bulup okuyayim sonra da göz göze gelip ,sarılıp,öpeyim diye teşekkür ederek.
Ama ben hiç bulmadım bu mektubu ,hiç okumadım düne kadar. Ama hiç sebepsiz o kadar çok öpup sarıldım ki mezun olana kadar arkadaşlarına ve ona eminim o mektubu buldugumu düşündü her öpüp sarıldıgımda.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...