20 Şubat 2016 Cumartesi

Ben de seni

#16eylül2015
Sarıldık her gece oldugu gibi kolu bacagı üzerimde bir koala misali.

Sohbet ettik her gece oldugu gibi sevimli sevimli.
"Seni seviyorum "dedim yine her gece oldugu gibi ve yine sesimiz incele incele devam ettik
"Ben de seni"
"Ben de senii"
"Ben de seniii"

Derken gözleri kapandı her zamanki gibi
"Oyy kuzum benim"diyip öperken kıpırdadı dudakları ,gözler kapalı
"Ben de senii"
"Sen balımsın benim"dedim.
yine
"Ben de senii"
"Seni ısırırım kız bak şimdi"dedim,
yine yeniden aynı tonda "Ben de senii"

ve devam etti her sevgi cümlesine karşılık "Ben de senii"

Gülmeye başladım bu defa her gece olmadıgı gibi
"Hay beni eşekler kovalasın kız"dedim

cevap???
:D :D
"Ben de senii"


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...