13 Şubat 2016 Cumartesi

Barış Bahçesi

#16ocak2016
Baktım gözlerini siliyor bana göstermeden.
Çünkü bayram reklamlarına,çizgi filmde uzaga giden arkadasına sarılan kıza,okudugum bir paragrafa,yerli yersiz  ota b.ka hemen gözleri dolan  ve tüm ev halkının her gözü sulandığında dalga geçtiği bendim.
Ne oldu ,diyince ben
Ölmüş,dedi
ve ben okuyamayacağım gerisini sen okusana bana.
Aldım elime ve okumaya başladım "Adına savaş denen şey,yeryüzünün herhangi bir noktasında başlayıp herhangi bir noktasında bitmezdi.
Her şey gibi, o da insanda başlayıp insanda  biterdi.
Bu yüzden cepheler falanca dağda ya da falanca ovada değildi.
Cepheler ,bütün acımasızlıklarıyla insanoğlunun içindeydi...
Yani insan bir savaş alanıydı.Ceket ,gömlek pantolon ya da etek giymiş,kravat takmiş,traş olmuş,kokular sürmüş bir savaş alanı.Gülümseyen bir savaş alanı.
Peki ,bir barış bahçesi olamaz mıydı aynı insan?" derken
Kalkıp kucagımdan heyecanla
Olmaz mı olur tabi,dedi Asyakız
Olmaz mı olur tabi ,diyerek gülümsedim.
Devam etsene ,dedi sonra
olacak mı bakalım ?:)))
(çizim:asyakızın)
#savaşçocuklari


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...