30 Eylül 2015 Çarşamba

Rakı bardağında kahve içmek caiz midir?

"Denize bıraksam kendimi
Kumlara uzatsam gölgeni
Havada umut ruhum firar
Güneşte kurutsam kalbimiii" dilimde, süpürdüm evi ,sildim.
Annem 20 gündür yurtdışında diye özlemden bunalima giren babama sevdigi yemekleri yaptım da koydum çantasına,moral verip işe gönderdim.
Ardından kızlara merdiven dairesine halı kilim serdim de tanımadıkları komşu kızlarını topladım  evciklerine bir bir.
Kapıyı çaldılar zırt pırt sinirlendim ama pek beli etmedim. Acikmışlar borek yaptım,tam temizlerken ortalıgi bir kase unu yere döktüm de sakarlıgıma küfrettim.
Kapı çaldı yine ellerinde bebekler kahve içmeye gelmişlermişmis
#asyakızım "Garson kızım bakar mısın,adın neydi"dedi de yüzüm gözüm unlu "Selda efendim,hoşgeldiniz"dedim ardindan ,"Selda'cıgım bize beş kahve,az sekerli olsun" dedi ve içeri geçtiler de ezilip boynumu büküp yalanciktan fincanlara az şekerli su doldurup "Buyrun efendim"diyerek servis ettim.
Şimdi gittiler dökülen unu süpürmem lazım bir de  katlanması gereken çamaşırlar çagırıyor ama şişşt çaktırmayın duymazdan geldim.
Off ya temiz fincan ,bardak kalmamış  kahve yapacaktım  kendime bir tek rakı bardağı var Soruyorum şimdi a dostlar rakı bardağında kahve içmek caiz midir? :D :D


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...