30 Eylül 2015 Çarşamba

Keşke Oyuncağım Olsan

#18agustos2015 "Artık yatalım mıı"demesinden 30sn'ye  sonra yataktaydık .
Bir kolu boynumun altından geçip bogazıma sarılmış, yüzüm boynuyla kulagının birleştiği en ekşili yerde,diğer kolu saçlarımı sarmalamış,gövdesi gövdeme yapışmış bacakları kâh bacaklarimın arasinda,kâh üzerinde ,dokunmadık yer kalmadığından emin olmaya çalışıyorken, biz terden sırılsıklam.
Derin  nefes alacak bi boşluk bulup ; Kızım elimi tutmak ister misin artık ,bak böyle çok terledik. diyebilmemle "Hayıır!"diyerek aldıgım nefesi burnumu gögsüne bastırarak geri içime sokması bir oldu .
"Hayır,ben çok korkuyorum kötü rüya görürüm diye"
"Ama ben yanındayım bak ,böyle çok terledim"dedim de çözüldü kolları,bacakları vücudumdan ,
eli elimde suratı asık;
"Öff keşke sen oyuncağım olsaydın,o zaman uyurken hep sarılabilirdim sana" dedi
Dedi de
Oyy kuzum dememle yüz bulup yine sardı beni ♡♡♡


1 yorum:

de kubad dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız. Gülümseyerek okudum.
Hiç çözülmesin meleğinizin kolları boynunuzdan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...