30 Eylül 2015 Çarşamba

Kayıp Hayaller

Hani ögretmişlerdi ya ögretmenlerimiz virgülde nefes al ,noktada bi es dur diye .
Hah,işte olmuyor!
Ben bu adamı okurken bütün noktalama işaretleri alıp başını gidiyor da biz bi başımıza kalıyoruz .
Bi dur diyen olmadan yüzlerce kelime yol almış oluyor,yorulmuyor, bir nefes alımlık bile durmuyoruz.
Şöyle yavaş yavaş sındire sindire küçük lokmalar alamiyor bir çırpıda yalayıp ,yutuyorum da doyamıyorum,tadı hep dimağımda kalıyor.
#hasanalitoptaş
#kayıphayallerkitabı "Sokaklarda kimsecikler yoktu daha,insanlar yataklarında,kuşlar tüneklerindeydi.
Havada tül hayali gibi ,ipince bir serinlik... Serinlik değil de,uyanan her canlıyı diri tutmak için sabahın gizli mi gizli,mahcup bir hüneri sanki...
Bense o hünerin en koyu yerinde,asa tıkırtılarımın peşındeyim;tuhaf bir sessizliği,tuhaf bir sessizlikle biçe biçe yürüyorum."
#seviyorum
#12ağustos2015


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...