6 Temmuz 2014 Pazar

Güzel insanlar biriktiriyorum

Ve iyi ki bu insanlar bi şekilde dokunuyor bana , öyle mutlu oluyorum ki bana duydukları güvenle,cocuklarıma duydukları sevgiyle
Kiminin kitap gördügünde geliyoruz hemen aklına
Kiminin çocugunun bir oyuncagını ya da kıyafetini...
Kimi marketten çikolata alırken bizim için de atıyor sepetine
Hemen toparlayıp dolduruyorlar kolilere,içine kocaman yüreklerinden taşan bi dolu sevgiyide koyup yolluyorlar
"Selda'cıgım bi adres alabilir miyim"le ;)
Kimi yasadıgımız bi acıyı anlatırken aglayabiliyor çevresindekilere
ve o acıyı paylaşıyor karınca kararınca bizimle
Kimi uzun uzun yollar aşıp geliyor ,sımsıkı sarılmak için
Kimi ise ögrencilerimle paylaştıgım sevgiyi paylaşıyor ,güzel cümlelerle sevgi katıyor bize.
Dudak bükmeden,banane demeden
seviyor ya bizi iste ♡♡♡
Siz ,hayatımıza dokunmuş periler!
Her dokundugunuzda sihirli tozlarınız bulaştı yüregime ve parmak uçlarıma bi tutam bulaştırıp öyle okşuyorum yüzlerini minik geleceklerimizin
sizi seviyoruz ,hem de çook.
Kim mi bu periler ?
Onlar kendilerini çok iyi bilirler
iyi ki tanımışım,tanımışız sizi♡♡♡

posted from Bloggeroid

5 yorum:

annesiningülü dedi ki...

çok severim çok ♥
ilham kaynağımsınız ;)

zeki bacak dedi ki...

siteniz çok güzel olmuş elinize sağlık

zeki bacak dedi ki...

siteniz çok güzel olmuş elinize sağlık

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

Yazgüneşi dedi ki...

Selda ya çok özledim ben seni
azıcık görmüş olmam bu gerçeği değiştirmiyor..
öyle işte
söyleyim istedim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...