5 Ocak 2014 Pazar

Kulağına Pablo Neruda şiirleri fısıldayanın tek olsun evladım...

Bazen duymadığını görmediğini düşündüğünüz zamanlar olur çocukların 
ki aslında duyuları oldukça açıktır.
Bakmıyorken ,en ince ayrıntısına kadar görür.
Duymuyorken, tüm kelmelerini tek tek tutar aklında.
Tıpkı Asya'nın arkadaşına resimli bir kitap hazırlarken ,ben yanında  film izlerken ,aslında hiç ilgilenmediğini düşündürecek bir şekilde resmine dalmışken,
birden dönüp ;
''Bu adam bu kıza çok mu aşık''demesi ve benim öylece kalakalmam gibi:)
Hemen toparlayıp suratımdan etrafa yayılan şaşkınlığımı
o resmini,ben filmimi bırakıp başladık sohbete.
''Evet''dedim.''Bu adam bu kıza çok aşık''
''Evlenecekler mi?''
''Bilmem ,evlenirler belki''
''Anne ,sadece çok aşık insanlar evlenir dimi?''
(Ne denir ki şimdi,tabiki gerçekleri söylemeyecektim:)
''Evet,birbirlerine çok aşık insanlar evlenir''

Ardından aşağıdaki yüz ifadesini takıp suratına
''Ben de çok aşık olduğum bi adamla evleneceğim.Benim evleneceğim adam nasıl bi adam olacak biliyor musun ?''diyince ,emer,sarışın ,yeşil,mavi göz ve etraftaki ufak delikanlıların adını bir bir düşünürken
Bambaşka bi yerden girdi.
Aslında eş seçerken olması gerekenden 
''Nasıl? ''dedim
''Benim evleneceğim adam,çizim yapmalı mesela
kitap okumalı,müzik yapmalı,şarkı söylemeyi sevmeli,şiir okumayı da ,ben de bunları çok seviyorum ya ''
dedi.
Dedi, dedi de ben der demez mıncıklayarak sevmekten alamadım kendimi
ve bizim eş adayı sohbetimiz gıdıklaşmalarımız arasından sıydırlıp dudak kenarlarımızda sevimli bir sırıtış olarak asılı kaldı.
O resmine tekrar döndüğünde ben filmime dönemedim
öylece seyrettim onu ve 
ilerde kuracağı aile için binbir dua dilek geçirdim içimden 
birisi de  

Kulağına Pablo Neruda şiirleri fısıldayacak incelikte bir adam olsun hayatında Asyakızım idi
Sen de seviyorsun ya hani:)


5 yorum:

bendenanneolurmu dedi ki...

oyyy Asya ne akıllı,sevimli,tatlı kız:)
vee artık insanlar gerçekten çook istedikleri, aşık oldukları insanlarla evlenir:(

asyaselda dedi ki...

Umarım o da böyle bi evlilik yapar Cansucugum

Deniz dedi ki...

ay ben yemez miyim seni?

nehircce dedi ki...

Kuzuu severim senin o dişsiz hallerini :) inşallah gönlünüzce olsun her şey ...sevgiler.

annesiningülü dedi ki...

ne güzel çocuklar yetiştiriyorsun ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...