2 Aralık 2013 Pazartesi

Bir yumruktan daha büyük olmalı kalbiniz küçük bayan


-Anne dur kapatma
-Reklam ama
-İşte reklamı kapatma
-Neden
biraz duraklayıp reklamı sonuna kadar izledikten sonra
-Ben çok üzülüyorum, her izlediğimde bir anne baba bulmak istiyorum bu çocuklara 
derken ses tonun değişti 
kaçırdın gözlerini benden ya
Kendi yumruğu kadar olurmuş derler  insanların kalbi 
Hadi canım !
Sen basbayağı kocaman kocaman  bi kalp taşıyormuşsun o yumruğun içinde  
anladım,
gurur duydum. 
Evet odanı toplarken hala mızmızlanıyorsun.
Kapıdan içeri girdiğinde fırlatıp çantanı gelişigüzel koltuğa yayılıyorsun.
Çok kibar olduğunda söylenemez.
Ama inan zerre kadar umrumda değil
Oldu ,
olmuş,
işte.
Bir reklamdan duygulanacak kadar naifsin
duygulanıp onlara nasıl yardım edebilirmi düşünecek kadar iyi kalpli
Para biriktirme huyun hiç yokken onlar için kumbaranda para birirktirmeyi ve onlara vermeyi isteyecek  kadar zengin
olmuşsun
iyi bir insan olmuşsun 
sadece kendini düşünmeyen etrafına da duyarlı bir insan
 daha ne isterim ki
Onlara anne baba alamadık ama ufacık da olsa yardımımız dokundu
 rahat olsun o kocaman kalbin
O buğulanan gözlerin 
O titreyen sesin

Sen  mutlu, 
ben mutlu,
onlar mutlu,
eminim:)




Yeni yıl geliyor siz de sevdiklerinize kartlarınızı  buradan alıp ulaştırabilirsiniz.
Ya da sadece bağış yapabilirsiniz
Uzun zamandır sevdiklerime hediye almak istediğmde  Lösev'in http://www.lsvdukkan.com/ sitesini tercih ediyorum .
Bu hem beni,
hem hediye aldığım insanı
hem ufacıkda olsa katkıda bulunduğum çocukları mutlu ediyor.
Yapın
Kocaman kocaman pahalı hediyeleri bi kenara bırakın
Biz bıraktık...



















14 yorum:

ozax (özlem) dedi ki...

Ne kadar sevinseniz gurur duysanız az:)))
Minik Asya'ya kocaman sevgiler

ayselasya dedi ki...

Asya supersin sen yaa insallah benim Asya mda senin gibi olur♥

annesiningülü dedi ki...

annesi sen gibi olunca kalbi kocaman olur ki ♥

Deniz dedi ki...

Ama ağlattın ki beni...

Nesrin dedi ki...

Gel de ağlama. Bir anne daha ne ister ki. Insallah böyle duyarli cocuklar yetistirmek hepimize nasip olur

Tarkanın Annesi dedi ki...

onlar bizden daha yürekliler emin ol öpüldü o iyi kalbinin tam üzerinden

İlknur M. dedi ki...

Ama bu miniğin kalbi çok güzel ve içine dünyaları sığdırmış.
Ne mutlu sana

asyaselda dedi ki...

Teşekkurler Özlem:)
bizden de sana kocaman öpucukler

asyaselda dedi ki...

Olur ya olmaz mı,tüm çocuklar melek kalplidir

asyaselda dedi ki...

:)senin o gûzel yazan ellerini severiz kii:) teşekkurler Baharcim

asyaselda dedi ki...

Darrüşafaka'dan bi bayan anlattı,ona anlatırken ben de agladı Deniz

asyaselda dedi ki...

Amin Nesrincim
kalpleri hıç kirlenmeden büyusunler

asyaselda dedi ki...

:):):) çok tatlısıniz:)tesekkurler Asyakız adına

asyaselda dedi ki...

Farkedemiyoruz bazen oysa içlerinde neler bıriktiriyorlar di mi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...