21 Ekim 2013 Pazartesi

Hani Bugün...

Sen doğalı 2 sene oldu ya
 Ben 2. defa anne oldum ya
Herşeyi silbaştan 2.defa yaşamaya cesaret edişimin getirdiklerini izledim 
2. defa 25 kilocuk kadar  almaya razı oldum mesela 
2. defa ağladım gördüğümde o kırmızı buruşuk suratı
2.defa gecelerce uykusuz kaldım 
2.defa her öptüğümde bal yedi zannetti dudaklarım
2.defa ''Yav tüm çocuklar güzel de benim kızım sanki daha bi güzel''dedim.
gece 2 kıza hikaye okumaya başladım 
ardından gelen 
süt bardakları ikilendi 
müzik çıktığında koşa koşa iki kız getirdi tüllü etekleri
evdeki maç izleme saatlerinin kısalmasında yardımcılarım çoğalıverdi
Evin büyük kızı seninle''Ben dünyanın en şanslı ablasıyım,böyle tatlı bir kardeşim olduğu için''cümlesini kuruverdi
''Kardeşim diyordur ki içinden şimdi,iyi ki böyle bir ablam varmış ne şanslıyım ben'' diye ardından ekledi.
Kısaca hayatımız seninle iki kat daha güzelleşti Alaz kız
İyi ki doğmuşsun 
İyi ki hayatımızdasın 
Seviyoruz hem de çok seviyoruz kız seni:)

3 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

ayyyyyyyy Selda iyi ki doğurmuşsun bu kızları ya la :)
çoook uzun çok huzurlu sağlıklı neşeli başarılı yılları olsun önlerinde
kutlu olsun Alaz kızın gelişi dünyamıza
saçları da var artık tam kız..
galiba lüp diye yiyivericem :)

Nesrin dedi ki...

İyi ki doğmuş, kocaman bir kız olmuş :)

annesiningülü dedi ki...

farkına varmasakta eksikmişsizde tam olmuşuz gibi dimi ;)
kardeş kardeşe hep mutlu olsunlar :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...