4 Nisan 2013 Perşembe

sence 6 bence 5:)

Evet bugün 6 oldun aslında 5 bitti ama sen yaşını büyütmek konusunda ısrarcısın
30 larından sonra seninle bu yaş büyütme konularını bir daha konuşuruz. Eminim tam tersi bir fikre sahip olacaksın.
Artık senle vakit geçirmek geçen senden bu yana daha da zevkli ,sohbet ediyoruz ,şakalaşıyoruz hatta beni bozduğun bile oluyor.
''Aman anneeee abartma''
''Aaaaa anne dalga mı geçiyorsun benimle sen''
gibi cümlelerinle ya da artık açıklama istediğinde geçiştiremiyorum bir kaç cümle ile cümlelerimi sorguluyor açık buluyorsun kem kümlerle açığımı kapatamıyorum.
''O öyle yapılmaz kızııııım'' dediğinde
''Aaaa Asyacım kızım dememelisin büyüklerine''
''Ama neden?''
''Çünkü ben senin kızın değil annenim''
''E ben babamın babası mıyım peki''
''O da nerden çıktı ''
''E babam bana babacım diyor ,ben onun babasımızyım o da kötü bi öz söylüyor o zaman!!!!''
Özellikle amaçsız, marketsiz,kalabalık parksız boş boş gezmelerimizi seviyorsun-seviyorum
küçük bir kız çocuğunu zoraki gezdiriyormuş gibi değil artık çok sevdiğim bi arkadaşımla sohbet ederek yürür  gibi.
Nasıl desem ki anlarsın sanırım arkadaşlarınla gezme zevkini yaşadığın yaşlarda beni
böyle işte seviyorum seni hem de çok
A bu arada  6 yaşınla ilgili bi anket yaptık senle bakalım bu sene neler out neler in de:)
En sevdiğin yemek:Sabah kahvaltısı
En sevdiğin oyun yal satarım bal satarım
Benimle yapmaktan hoşlandığın şey:Bu aralar favorin ,sinema keyfi:)
Babanla yapamaktan hoşlandığın şey:Koridorda voleybol oynamak ve onu uyurken korkutmak:):)
Kardeşinle yapmaktan hoşlandığın şey:Ona komiklik yapıp gülmek
En sevdiğin şarkı:Hadise Visal
Çizmeyi en sevdiğin şey :Deniz kızları
En sevdiğin kitabın:Şiir kitabım dediğin Pablo Neruda'nın  Bir Yıldıza Övgü'sü
En sevdiği oyuncağın ise Hello Kitty
En sevdiğin film ise ''Karmakarışık''
Herşey böyle süt liman değil tabi

Ani ağlamaların yok zaten pek de yoktu ama kısk kısık dudak büzüp,konuşurken sesin gittikten sonra başlıyorsun dökmeye gözündeki yaşları
e bazen de yerler yumruklanmıyor da değil hani
çocuksun ağla,şımar
çocuksun sen çocuk gibi oluşun sevdiriyor seni:)
küçük insan kılığına girmiş bilmiş bilmiş çocuklar gibi değil yani çocuksun işte burnunu karıştıran,dışardan geldiğinde ceketini fırlatıp ellerini yıkamadan koltuğa yayılan,pamuk şekeri ağzına yüzüne bulaştıran ,salıncakta ayakata sallanan, kaydıraktan kafası üstü kayan ,kitapları seven,çiçeği böceği seven,çocuksun işte

Ve biz seni çok seviyoruz meleğim:)
İyi ki doğurmuşum seni:)



not:yazmadan geçemeyeceğim artık ufaklıkla aynı giyinebiliyorsunuz ve çok tatlı oluyorsunuz :):):):)




15 yorum:

Arzu Dodi dedi ki...

Seldacim...ne kadar büyüdüler...ama çocuklar tabii öyle de kalsınlar hayal etmeyi kafa bi milyon gezmeyi hiç unutmasınlar... birde de o güzel kokuları hep kalsın..

Arzu Dodi dedi ki...

Asyacım iyi ki doğdun güzellik...
Ne kadar büyüdüler...Ama çocuk kalsınlar hep ne güzel demişsin... hayal kurmayı hiç bırakmadan kafa bi milyon gezsinler hep...bir de o çocuk kokuları o da kalsın...

Deniz dedi ki...

Nice senelere sicak kahverengi gözlü güzel kiz☺

İdil'li Hayat dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol kazançlı yaşlara Asya'cım ailen ve tüm sevdiklerinle! Selda'cım seninde anneliğinin yıldönümü kutlu olsun.

annesiningülü dedi ki...

yerim ben bu kızları ama ♥♥

Tibetin annesi dedi ki...

Severim bu kızı ve annesini ben... bücürü de severim ;)

anne kaleminden dedi ki...

nice güzel yaşları olsun, birlikte sağlıkla :)

Şenay- Doğam dedi ki...

Ya ben boyle ıkı kız kardes fotoları gorunce daha bır sabırsız bekleyecegım sankı bebegımı :) ıyı kı doğurmusun annesı ıyı kı :)

asyaselda dedi ki...

ne güzel dilekler bunlar:):) evet öyle olsunlar koca koca bebekler :)

asyaselda dedi ki...

tesekkürler denizim:):)

asyaselda dedi ki...

tesekkür ederim canım benim

asyaselda dedi ki...

bende seninkileri bahar:):)

asyaselda dedi ki...

kizlar da bücürde seni çok sever :):)

asyaselda dedi ki...

tesekkurler annekalemim :):)

asyaselda dedi ki...

aaa hamilemisin senay cok seuindim:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...