28 Mart 2013 Perşembe

sürprizzzzz


''Sana bir sürprizim var''dedim 
gelip giden misafiri sonrası odasını toplamaya üşenip de ben odasını topladığımda .
Heyecanla odasına gidip,asık suratla geri döndüğünde anladım  
sürprizimden pek hoşlanmadığını ve şu sözleriydi onun  itirafı
''Sürprizini sevdim ama keşke şöyle kutu içinde kurdelalı bir hediye verseydin daha iyi olurdu''
Anladım ki o istemeden aldıklarımız,sürprizlerin boyutları arttıkça beklentinin de boyutları artıyor
O zaman süprizlere maddi anlamlar yüklemeden boyutunu küçülterek ama gerşekten hoşlanacağı şekilde güncellemek gerektiğini farkettim
ve ortaya her sabah ben işe giderken uykuda olan Asya için buzdolabi üzerine bıraktığım bu küçük notlar ve kartlar çıktı.
Ve uzun bir sürede kutuda büyük büyük sürprizler rafa kalktı.




12 yorum:

annesiningülü dedi ki...

senden öğreneceklerimiz çok ;)

nohut oda dedi ki...

evet oda toplanması bizim için süpriz:))
ama bunlar şahane

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Harika olmuş , çok beğendim.bende oğullarıma yapmıcam okumayı öğrensinler :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ne guzelll, ince anne! :) selda benim de annem olurmusun? :)

anne kaleminden dedi ki...

evet malesef kıyafeti falan hediyeden saymıyor bizimkiler de, illa oyuncak olacak. bir çift yeni çoraba bile ne kadar sevinirdik oysaki biz...
kartlara bayıldım :)

Şenay- Doğam dedi ki...

Biz Doğa ile aynı anda çıktığımız için böyle sürprizler yapmak aklıma gelmedi.. Kendimi geliştirmem lazım :)

asyaselda dedi ki...

canımmm :):) senden de baharcım:)

asyaselda dedi ki...

nohutoda :):) biri toplasa asıl bana süpriz olacak:)

asyaselda dedi ki...

okuma yazmaxa gerek yok çünkü asya da bilmiyor anneannesi okuyor bence hemen baslayabilirsin sevtap

asyaselda dedi ki...

olur üç kız fena olmaz emine:):)

asyaselda dedi ki...

ben de bundan çok rahatsizım daha neler yapıyogqum düsünüyorum bakalım annekaleminden

asyaselda dedi ki...

o zaman süpriz bi şekilde cantasına koyabilirsin şenaycım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...