12 Şubat 2013 Salı

Sen anne olduğunda ben...

Sormasaydın 
''Ben ne zaman büyüyeceğim?''
''Ben büyüdüğümde sen anneanne mi olacaksın?''
''E ben nerde olacağım evlendiğimde?''
''Sen nerde olacaksın?''
''Peki bana kim öğretecek?''
 ''Neyi''
 diye ben sormasaydım
Sen söylemeseydin
Neyi olacak omletten Mickey Mause yapmayı



ya da Marsu Pilami

Ve de sahne kurmayı.
Ben bunları nasıl öğreteceğim sen olmazsan 
Ben yapamam ki çocuklarım isterse bunları

                                                                           demeseydin 
                                              Ben hiç aklıma getirmeyecektim büyüyeceğini ,anne olacağını
                                               Seninle birlikte benim de büyüyeceğimi, anneanne olacağımı
                                                            Büyürken yanında olup olamayacağımı
                                              ve bilmeyecektim benim, senin gözünde herşeyi bilen olduğumu
                                                     e şimdi iyi mi yaptın gece gece kötü mü bilemedim:)
                                                       Ama ben gece gece bir kez daha şükrettim 
                                                     yanımda olduğunuz ve yanınızda olduğumuz için
                                                     Ve dua ettim zamansız yanından ayrılmamak için
                               En azından çocuklarına omlatten Mickey Mause yapmayı sana öğretmeden:):):):):)

17 yorum:

Deniz dedi ki...

Offff ağlattın beni. Allah uzun ömür versin bize😊

Deniz dedi ki...

Offff ağlattın beni . Allah uzun ömür versin bize😊

Dilek dedi ki...

torun sevecek kadar yanlarında olalım inşallah...

anne kaleminden dedi ki...

valla çok beceriklisiniz, bunların kuşaktan kuşağa aktarılması da iyi fikir :) uzun yıllar birlikte sağlıklı ve mutlu yaşayın :)

Emrah Ateş dedi ki...

büyümüş...

Nesrin dedi ki...

Yenir ki o:)
Ne kadar büyümüş de neler sorar olmuş:)

güz dedi ki...

Oyy kıyamamam ben büyümüş de kendi çocuğuna omlet yapmayı öğrenmek istermiş. Ananesi yapsın torununa omleti :)

İdil'li Hayat dedi ki...

Beni de ağlattın... Allah sizi birbirinizden ayırmasın. Yemek süsleme konusunda da tebrik ediyorum:)D

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok şükür varlar ve inşallah anneanne olduğumuz günleri görürüz ;) zamanı gelince tabi ;)

asyaselda dedi ki...

:):)amin Deniz'im hep yanımızda biz hep yanlarında olalım

asyaselda dedi ki...

torun mu:):):)evet ama yavaş yavaş gelsin o torun sevme yılları dilek:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler annekaleminden

asyaselda dedi ki...

büyüdü ya emrah:)

asyaselda dedi ki...

büyüdü nesrin artık sohbet etmek daha keyifli

asyaselda dedi ki...

güz e o zamanlar gelsin de yaparız artık:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler canım:) benim

asyaselda dedi ki...

evet baharcım ama zamanı gelince :):):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...