16 Ekim 2012 Salı

DOLAYI...

       İlk 23 Nisan'ındı 
    sanırım
ya da doğum gününden bir kaç gün sonrası mı?
unutmaz derdim ya unutuyormuş insan
Bu yüzden işte  bu sayfaya karalananlar
Ne gerek var?
Nasıl vakit buluyorsunlara işte cevaplar
Bu Yüzden işte 
unutmamak adına en özel anlarını ,belki ilk cümleni
ilk adımını
ilk aşkını
belki de önemsiz diye adlandırdığım ufak ayrıntıları
kayıt altına almalar
10 satır yukarısı 
ile aşağısındaki fotoğrafa bakıp 
ne kadar büyüdüğüne şaşırmalar 
mutlu olmalar
hatta gözdeki nemlenmeler
hatta sulanmalar   
hatta bunu yaşayanın sadece ben olmaması
burada bizimle bütün bunlara tanık olan arkadaşlar
                                      


 ve ardından fotoğraf karesine giren bir çift gözü görüp kıkırdamalar



yılların ,geçerken yüzümde bıraktığı bir kaç çizikle dudak büzerken
yıllar önce verilen pozun aynısını verme çabasından da geri kalmamalar

Büydüğünüze tanık olmak 
Tanık olunan anları tekrar tekrar hatırlmak
Velhasıl güzel bişey yapmışım
iyi ki de yapmışım dediğimdir bu blog da olanlar

Mesela bugün dolayı sözcüğü girmiş hayatına ama biraz girişi karıştırmış sanırırm
''dolayı büyüdüğümden  atkım olmuyor''
''dolayı terliğim kaydığından dans edemiyorum''
''dolayı çok yediğimden canım istemiyor''
Ne işine yarar ?
Ne yaparsın bu ayrıntıyı bilmem ilerde:)
Zaten herşeye bir anlamak yüklemeye çalışmak yormaz mı  insanı
kimi zaman sadece gülmek gülümsemek için bile yetmeli bazı anlar
dolayı bundan bu anını buraya yazışım:):):):)güle güle kullan:):):)



17 yorum:

eviminnuru dedi ki...

harika fotoğraflar kendine haksızlık etme çizgi falan göremedim ben:))

anne kaleminden dedi ki...

çok güzeldi, çok duygulandım... belki zamanı durduramayız ama bloglar sayesinden bir kaç detay hatırlayabiliriz ileride... ben çizik falan görmedim bu arada :)

nehircce dedi ki...

Kocaman bir maşallah size ,hani senin iki kızın varya böyle mutlu mesutsunuz bende 2 oğlum olsun istiyorum ama ikinci için biraz zamana ihtiyacım var..öpüyorum altın kızların hepsini :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

iyi ki yazıyorsun ve yazıyoruz.
kim zaman zaman yetmese de zor gelse de yazmak kayıt altına almak güzel :)

Analı-kızlı fotoğrafınıza bayıldım :D

Sevgi dedi ki...

ne güzel yapmışsın ya.. gerçekten çok güzel bir anı olmuş sizin için..onlar büyüdüğünde burayı okuyacak olmaları beni çok heyecanlandırıyor.. o halde durmak yok yazmaya devam..

Deniz dedi ki...

Sen buralara geldiğinden "dolayı" tanıdım seni, iyi ki blog yazmaya başlamışsın :)

Ülkü dedi ki...

kız selda niye onayladın anlamsız yorumumu sil onu :) canım yıllar seni sadece güzelleştiriyo bence.ne zamanlardan ne günlere geldik.hep burda ol ve hep paylaş emi.

asyaselda dedi ki...

Tesekkurler evimin nuru ama fotoshop var ondandır;);)

asyaselda dedi ki...

Anne kaleminden ben ara ara doner okurum eskileri daha dun gibi diyip duygulanirim bu bile sevmeme yeter su blog isini

asyaselda dedi ki...

O da olur insalah nehirrcem;)

asyaselda dedi ki...

Tesekkurler baharım;)bakalım damladan ne haberler yazilacak annesinin gülüne;)

asyaselda dedi ki...

Aynen oyle canim bazen boslasak da toparlanip kayit demek lazim;)

asyaselda dedi ki...

Dolayı ben de buraya geldıgimden tanidim seni iyi ki de tanımisım denizim;) ;)

asyaselda dedi ki...

Opuyorum Ülküm iki yakisıklıyı.ve seni.iyi ki tanimisım dediklerimdensin sen ve guzel ailen;)tesekkurler guzel sozlerin icin

asyaselda dedi ki...

Tesekkurler evimin nuru ama fotoshop var ondandır;);)

asyaselda dedi ki...

Tesekkurler evimin nuru ama fotoshop var ondandır;);)

sedaca dedi ki...

hiç değişmemişsin hiiçç, hep güzelsin... maşallah size, alaz ne zaman büyüdü, 1 yıl olmuş hale bak :)

2 dk boş vaktim olunca tüm yazıları okuyorum da :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...