2 Ağustos 2012 Perşembe

Kırmızı Başlıklı Kız'dan Korkulur mu???




Kırmızı Başlıklı Kız'ı ben hiç orjinal hali ile anlatmamış,okurken uydurup okumaya devam etmiştim
Ama nerden nasıl öğrendi bilmem
Belki okulda,belki arkadaşlarından,belki de benden başka birisi kitabı okuduğunda 
öğrendi kurdun anneanneyi ve kızı yediğini,oduncunun kurdun karnını yarıp ikisini çıkardığını 

Ve kurtlara karşı bir korku oluştu içinde haliyle
Bunun için önce ''Karda Ayak İzleri''ni aldım 
Masallarda kötü anlatılan kurtlardan bıkan ve iyi bir kurt hikayesi yazmaya karar veren bir kurdu anlatıyor


İkincisi de Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan
Bunda da Kırmızı Başlıklı Kız'dan ve avcıdan korkan ve yavrusunun ormanda dolaşırken onlara karşı tedbirler almasını isteyen bir anne kurt ve yavru kurdu anlatıyor






Buraya kadar herşey normal
Güzel güzel okuyor ve kurtların kötü olmadığını anlatıyordu
Bu akşama kadar
Bu akşam okumak için elime aldığımda
''Okumaaa o kitabı kötü bir kitap o ben korkuyorum Kırmızı Başlıklı Kız'dan'' dedi:):):)
Kurtlardan korkmasın derken Kırmızı Başlıklı Kız'dan korkar oldu yani
Bir orta yolu bulmalı hem kurdu hem Kırmızı Başlıklı Kızı aklamalı:):):)





4 yorum:

Berna dedi ki...

Asya bir uçtan diğer uca salınmış :))) Kırmızı başlıklı kızdan korkulur mu hiç :)))

Ben severim alternatif kitapları, bu iki kitap da sevdiklerimiz arasında. Her ikisi de tek bir yönde düşünmek yerine (kurtlar kötü vs gibi) farklı açılardan bakmamızı sağlayan çocuk kitapları.

Seviyoruz yani :)

Cihan dedi ki...

sevgilerimi yolluyorum

Ege'nin annesi! :) dedi ki...

Kıyamam :) kırmızı başlıklı kızdan korkmuş.. Orta yolu bulursunuz umarım :)

Barisingunlugu dedi ki...

Ben de ogluma Kim Korkar Kirmizi Baslikli Kizdan kitabini aldim ama Kirmizi Baslikli kizin hikayesini daha once anlatmadigimdan kitabi pek anlayamadi, okumami istemiyor hic:) Blogunuzu tesadufen buldum, ama maceralarinizi cok sevdim.Takipteyim bundan sonra.bize de beklerim.sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...