31 Ağustos 2012 Cuma

Ama ben seni çok özledim

 
 
 Evin her köşesine imzasını atan kızım
 
 


Evden arkana bile bakmadan,
mızmızlanıp ''yok olmaz ben annemden ayrılmam''demeden,bacaklarıma sarılmadan ,hatta bir öpücük bile vermeden sevinçle gittin:(





Gittiğinde de hiç aramadın,sormadın,aklına bile gelmemişiz öyle söylediler.
Israrlar sonucu yaptığımız telefon görüşmelerinde ise hep kısa kestin
Anneannenle oralarda yaşamak istedin,hatta okulunu bile seçmişsin


 Ölümcül darbe ise bu sabah geldi
Babaannenle yaptığın sohbette
Babaanne ben annemle babamı neden özlemiyorum ???
onlarla telefonda konuşuyorum ya ondan heralde
Bir tek Alaz'ı özlüyorum demişsin

Sen oralarda mutlusun hatta 1000 gün kalma planları yapıyorsun
Ya ben
Ben şimdi her gittiği yerde annemmmm diye ağlamayışına
sorunn çıkarmadan mutlu mesut ayak uyduruşuna
 bize bağımlı olmayışına
sevinsem mi, üzülsem mi
bilemedim:(:(:(
ama tek gerçek var ki ...
Asyaaa ben seni çok özledim:(:(:(

6 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Asya için mi sevinsem, senin için mi üzülsem bilemedim ben de... :/

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

söyle geri gelsin, ben bile özledim şimdi

nehircce dedi ki...

Canım biz de yeni kavuştuk oğlumuza o günler öyle zor geçiyor ki seni anlıyorum.Yalnız bizimki de telefonda aynı asya gibiydi kavuşma anında ise bambaşka bir çocuk vardı karşımızda.İşte o an ne kadar özlediğini çok iyi anladım.Darısı size :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

canım ya Allah kavustursun kızına :)

anne kaleminden dedi ki...

ağır geliyor ama böylesi sanırım daha iyi :) en kısa zamanda kavuşmanızı diliyorum :)

► Hobihane ◄ dedi ki...

bende henüz 5 aylık bir ASYA annesiyim benmde kızm büyürde böyle yazılar yazarmıı acaba şaka gibi :) maaşallah Asya ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...