19 Temmuz 2012 Perşembe

Ufaklığa ilk mektup








   
















Evet ufaklık malesef sen hep bizim
büyüsen de ufaklık  olarak sesleneceğimiz ufak kızımızsın
Doğmadan önce sever miyim acaba dediğim
Ablan doğumunla üzülecek mi acaba diye kaygılandığım
Sil başatan yapmak zor olacak diye hayıflandığım
Ama doğduğunda tüm bunların yersiz kaygılar ,düşünceler olduğunu bana kırmızı pamuk suratınla anında unutturduğun ufak kızım.
Sevgi arsızı gibi bir izlenim bıraktın şimdiden biz de seni sevdiğimiz zaman kendinden geçiyorsun
sevelim diye şımarıklıklar sevimlilikler yapıyorsun
En çok dedeni ve ablanı gördüğünde çıldırıyor yerinde duramıyorsun
Ablanın bir fotoğrafı bile senin keyfinin yerine  gelmesine sebep.
Ablanın aksine bana çok fazla düşkünsün başka birisi kucağına aldığında Küçük Emrah bakışınla dudaklarını büzüp bana atılıyorsun
Uzaktan gülücükler dağıttığın insanlara yaklaştıklarında pek yüz vermiyorsun
En sevdiğin şehriye çorbası,dolma,yoğurt klasik bebe pürelerinden ve şekerli şeylerden hiç hoşlanmıyorsun.
Damak tadın sanırım aynı ben.
Oyuncaklardan çok takvim,saat ve kapı numaralarını seviyorsun o da bir ilginç :) olsun :)
şu sıralar ufak parmaklarının kızarmasına neden olan emekleme çalışmalarına başladın baya odalar arası keşiflere çıkıyor çekmece açıp kapama işinde ustalaşıyorsun.

Seviyorsun dışarda olmayı
Bizi hiç yormuyor,üzmüyorsun
ki tam tersi olsa da bişey değişmez
seni çok seviyoruz
ablan ''Minik kuşum''
anneannen serçe
babaannen tweety diye sesleniyor sana
anlayacağın kuş kadar bişeysin hala:)
Canım kızlarım benim derlerdi de inanmazdım
evlatlar arasında ayrım yapılmazmış diye
ikiniz de o kadar çok seviyoruz ki ne bir eksik ne bir fazla sanki ikiniz aynı bendendesiniz gibi
iki ayrı varlık değilsiniz gibi
hep öyle olursunuz umarım birbirinizi hep çok sever
hep tek vücut gibi destek olursunuz birbirinize
güzel kızlarım
çok seviyorum sizi...







13 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

ben de sizi seviyorum ama...

lena ile başbaşa... dedi ki...

Selda abla ne de güzel anlatmışsın kızlarını :) tam okunası..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

aklımda ki soru işaretlerini cevaplamışsın. ikinci sevilir mi? sevebilecek miyim? derken. yazında deli gibi ağlattın beni :)

Ege Sönmez dedi ki...

canım maşllah ufaklık çook tatlı Asyamda ayrı bir tatlı ama :) Allah hiç ayırmasın sizi inşallah öptüm

Ilknur Olmez dedi ki...

ne güzel yazmışsın, büyüyüp de okuduğunda ne çok sevinecek.sağlıkla büyüsün inşallah :)

Robin Goodfellow dedi ki...

bir yerde anneliğin ikinci çocuktan sonra başladığını okumuştum, dengeleri oturtmak açısından. ama ne güzel işler tıkırında anladığım kadarıyla ne güzel.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

duygularini cok guzel ifade etmissin Selda. Okurken duygulandirdin beni de...

nohut oda dedi ki...

2 kızda hıc anneye benzemedı ama bırbırlerıne cok benziyorlar

asyaselda dedi ki...

e biz de seni ama:):):)sibel

asyaselda dedi ki...

teşekkür ederim lenam:):)

Deli kız ağlama en kısa zmaanda sen de yaşayacaksın bu duyguları ve eminim benim kadar zevk alacaksın bu durumdan :)öpüyorum güzel annem benim


aminnn güzel dilekelrin için teşekkürler birsenciğim:)

umarım okurlar ilknur:):)ve umarm çokkk severler dediğin gibi birbirlerini:)sevgiler

ayşee tıkırında gitmesi için alınan önlemler,sonrasında tıkırında gitsin diye kontrollü davranışlarr ve meyvelerini topluyoruz sanırım:):)seviyorlar abla kardeş gibi var mı değil mi:)

asyaselda dedi ki...

seyhannn teşekkür ederim iki çocuk biraz duygusal mı yapıyor ne insanı:)

Berna dedi ki...

Tek çocukta kalmakta kararlı olan bir anneye yapılır mı bu şimdi :P Çok tatlısınız "anne ve kızları" ben bayılıyorum size :)

asyaselda dedi ki...

bence bu kararından hemen vazgeç kardeş candır can:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...