7 Temmuz 2012 Cumartesi

Sen,

Bi büyüdün be 
Elini beline koyup konuşacak,
mmm mmmm diye yutkunarak ve , ile gibi bağlaçlarla uzuuuun uzuuuun cümleler kuracak,
yapmaman gereken bişeyde mantıklı bahaneler bularak beni susturacak,
Ağlayan kardeşine ''Oyyy oyyy gözyaşını yerim senin''diyerek odana götürecek,
''I ıhhh bu gömlek olmadı ,hiç yakışmadı sana''diyerek beni beğenmeyecek,
''Sen şişkosun ben şişkosuzum''diyerek türkçeye yeni bir kelime ekleyecek,
''Anne benim vücudum dikdörtgen , seninki yuvarlak''gibi  münasebetsiz laflar edecek  kadar büyüdün.



Sen de mi:):)
Tamam  küçük hanım:)
Sen de;
''Enne enne'' diye çağırıp 
uykun geldiğinde ''nennnn nennnn ''
acıktığında '' mam mammm''
''de deee,abbaaa,babaaa,gellll ''diyecek 
evden içeri girdiğimizde dışarı çıkmak için çırpınarak ağlayacak
çıktığında hemen bay bayyy edecek
örümcekle koridorda saatte 100 km hız yapacak
elimde bir çift diş izi bırakacak kadar büyüdün:)
Oldu mu :):):):)




5 yorum:

Süreyya dedi ki...

İkisi de birbirinden tatlı maşallah :) Ne mutlu size..

lena ile başbaşa... dedi ki...

Alazzzz ne kadar şeker olmuşsun senn :)) yerim sizin o cin bakışlarınızı...maşallahh :)

lena ile başbaşa... dedi ki...

Alazzzz ne kadar şeker olmuşsun senn :)) yerim sizin o cin bakışlarınızı...maşallahh :)

asyaselda dedi ki...

TEŞEKKÜRLER SÜREYYA:):):):)HOŞGELDİN BU ARADA:)


ASLI:):):) EVET BÜYÜDÜ HER İKİSİDE:):):)

nohut oda dedi ki...

masallah doğan büyüyor gercekten bizde onlrı izliyoruz zevkle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...