23 Temmuz 2012 Pazartesi

Karıncayiyen




Bu









Yok yok bu



                                     

                                           yok sa bumuydu karıcayiyen  denen  şey







Evet evet bu

İşte buldum sensin

Karıncayiyen




Hadi canım neren mi benziyor karıncayiyene
Benziyor işte
sen değil miydin sabah halı üzerinde peşinden emekleyerek sessizce takip ettiğin  karıncayı iki parmağın arasına alıp
kısa bir incelemeden sonra vakit kaybetmeden ağzına atan???
Hı sen değil miydin ağzından alamaya çalışmama rağmen kaçıp
köşede afiyetle yemeye devam eden
Karıncayiyensin işte
karıncayiyeeeeen Alazzzzzz
karıncayiyeeeeen  Alazzzzzz
karıncayiyeeeeen Alazzzzzz...
Kime çektin bilmem  ki ev de  karıncacıl kimse yok ama
Hi hi hiiiii
karıncayiyen Alazzzzzzzzzzzz
:P  :P  :P

13 yorum:

saliha kayhan dedi ki...

Benim oğlanı bir gun balkanı yakaladım 18 aylık falandi.ne yapıyorsun dediğimde verdigi cevap su oldu: Öldüyüyom öldüyüyom yiyom anne;))

nohut oda dedi ki...

ayyy:)) cok fena gaz yapar diye duymustum birde:))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

yooo yapma Alazzzz :D

Tibetin annesi dedi ki...

ahahaha! Allah'ımmm! hiç güleceğim yoktu sanki :))))

asyaselda dedi ki...

ha ha haaaa:):):)saliha o da süpermiş:)::) öldüyüyom öldüyüyom yiyom ha:):):):):):):):):

asyaselda dedi ki...

nohut odaaaaaa çok güldüm ya gaz mı:):):):):) bak bu aklıma gelmmeişti yapar mı ki:):):)

asyaselda dedi ki...

yaptım bile bahhaaaaayyyyyy:):):):)lezzetliydi:)

asyaselda dedi ki...

öyle vallahi sibel yaladı yuttu yani:)

aysencifci dedi ki...

Bende onu yalasam yalasam ıssırsam o totak bacaklarından olmaz mı? Sen benim yerime öppp onu ve Asya prensesi.

suyun güncesi dedi ki...

:))))))))) bazı anneler çocukları protein almıyor diye şikayet eder hani...

guzelliknehri dedi ki...

:) Çok komik, avcılık ruhu ilk zamanlardan başlıyordur belki :p

Blogumuzda çekilişimiz var şu anda, katılmak isterseniz bekleriz :)

http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

Berna dedi ki...

Ayy, olamaaaz :)) Hayal ettim o minicik parmaklarıyla karıncayı tutup ağzına atmasını, gülümsedim kendi kendime :)) Seni Alaz seni :)))

asyaselda dedi ki...

öptüm bile aysen:):):):):)

susyun güncesi:):):)doğru kuzunun belki protein eksiği vardır değil mi:):):)


güzellik nehri teşekkürler:):)

aynen hayal ettiğin gibi berna:):)küçük parmaklarıyla alıp karıncaya şaşı şaşı bakarak yuttu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...