18 Haziran 2012 Pazartesi

İlk Kelime



Oluyor
abla kardeşi doğru izlenen yol ve davranışlarla  çok sevebiliyor.
Onu kendi hayatına ortak gibi görmüyor.
O onun minik kuşu,balı,kaymağı olabiliyor



Ufak tefek???
E o kadar olacak insanın doğasına aykırı bir durum hiç sorun yaşanmaması
ama atlatılıyor
Alaz Asya'ya Asya Alaz'a bayılıyor
Abla kapıdan göründüğünde çığllıklar atıyor
Odasına götürmemiz için çırpınıyor
veeee
Bugün
Alaz'ın belli belirsiz
bilinçli bilinçsiz,
ilk kelimesi
ABBA(ABLA)
oluyor:)
Sabahtan beri dilinde bir şarkı
Abba abba abba keyifle dolaşıyor




14 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

maşallah :))) ne tatlı değil mi aba demeleri :)

Dilek dedi ki...

ne güzel hep böyle sevsinler birbirlerini inşallah... bizimkiler de bayağı alıştılar, biri eksik olsa aranıyor öteki artık:)

Nesrin dedi ki...

Ay yerim ben onları :)
Darısı Anne kelimesini duymaya :)

nohut oda dedi ki...

kesinlikle oluyor :))

Ülkü dedi ki...

bizimkiler de böyle olurlar mı ki acep Seldaaa :) şimdilik sorun yok gibi ama malum ufaklık genelde uyku halinde ve büyük kreşte olduğundan böyle.biraz daha büyüyünce görürsünüz siz deyip duruyo herkes.sanki tüm büyük çocuklar kardeşini kıskanmak zorundaymış gibi korkutup duruyolar.seni okuyunca içim açıldı valla.

asyaselda dedi ki...

Hemde nasıl annekaleminden:)ablada havaya girdi emirler yağdırıor Alaz'a ''Alazzzzz gel bakim buraya gel ablana '':):):))

asyaselda dedi ki...

dilek :)bizim için hiç ağlamamıştır asya özledim diye ama kardeşi olmayınca üzülüyor özledim diye amin umarım hep böyle severler birbirlerini

asyaselda dedi ki...

nesrin o biraz zor gibi:):)aya da çok geç söylemişti anneyi bakalım artık:)

asyaselda dedi ki...

değilmi nohut odam:)oluyor tüm sen görürüsün diyenlere inat oluyor işte:)

asyaselda dedi ki...

ülkü aldırma sen onlara canım benim ,hamileyken de deler ya ''ayyy bu senin iyi günlerin bide çocuk olunca gör''e bi de iyikonuş be yahu güzel şeyler söyle ...Bana da çok söylediler hala da söylüyorlar bakma böyle olduğuna büydükçe kıkanacak şöyle olcak böyle olcak.Olmadı işte olmayacakta inşallah doğru tavır doğru yaklaşım herşey halloluyor.
Bak bebek diye onu hiç ayrı tutma nasıl taşıyacağını göster ki olıur da sen olmazın bir an almak ister kucağına en azından nasıl alacağını bilir zarar vermez.
Çok fazla abi lafı kullanma ona biz asya diye çağırırdık hep.
ve bebeği abisiyle hep senin ağzından konuştur bir köşede durmasın kitap okumasına katılsın,oyununa kendince katmaya çalış,mesela daha 2 aylıken bile biz ayayala güreş yaptırıyor onu yıkmaya çalışıyorduk,saklamabaç oynatıyorduk,yada hafif oturmaya başladığında çayına misafir oluyorduk.Aman o bebek diye aayrı bir yerde tutuyor hissini verme hep hayatınızın içine özellikle abisinin dünyasına kat onu naçizane benim fkrim yani öpüyorum sizi

emreyle hayat dedi ki...

maaşallah asya ve alaz'a :) tabi evde abla olunca başka.takibe aldım blogunuzu, buyrun bize de beklerim :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

gül'üm gözlerim doldu.
bizde sağlıkla görelim inşallah o günleri

nehircce dedi ki...

Maşallah pıtırcıklara öpüyorum daha nice kelimelere :)

Ülkü dedi ki...

çok güzel öneriler bunlar teşekkür ediyorum canım.uygulamay çalışıcaz bakalım ne kadar yapabilirsek:)iyiki tanışmışız seninle :) öptüm kızları da seni de.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...