6 Haziran 2012 Çarşamba

Öğretmencilik Oynayan Ciğerime Mum Diksin:)

 Her şey bu kitapla başladı
Köstebek sabah yuvasından dışarı baktığında başına gelmedik kalmadı.
Kalmadı da acaba bu başına geleni kim yapmıştı?
Kuş mu?
Hayır onunki sulu :)
Keçi mi?
I ıhhh onunki pıtır pıtır zeytin gibi:)
Peki kim?
İşte bu sorular ve köstebeğin kafasına edeni bulmaya çalışırken başından geçenler ve edeni bulduğundaki muzip intikamı :)
Bu kitabı Asya'ya (laf aramzda bana da)çok sevdirdi.
E kitap okunduktan sonra sıralı sorular bu defa köstebekten değil Asya'dan geldi.
Biz kakayı nasıl yaparız?
Kaka nerden gelir,
nereye gider?
Verilen cevaplarla soruların tarzı değişti.
Kalbimiz nerde?
Ciğerimiz nerde?
Midemiz nerde?
Bağırsaklarımız ne yapar?


İşte tüm bu soruların cevabının elle tutulur gözle görünür halini yapma fikri böyle çıktı
Yemek borusu
ciğerler
mide
bağırsaklar
 tşörte ilişti:)


Ve bir tekerleme olaya uyarlandı hemen
Asya : Öğretmencilik oynaaayan ciğerime mum diksinnnnnnn:):):)





11 yorum:

Berna dedi ki...

Bu kitaba biz de bayılıyoruz :) Hatta Ekin bir gün okula götürmüştü kitap gününde herkesi şaşırtmak için ;)

Tişört müthiş olmuş. Ne iyi fikir! Ellerine sağlık ;)

sebnem oguz dedi ki...

pes diyorum Seldacım...sen iki çocukla bunlara nasıl yetişiyorsun ya...mutfakta biri mi var ? Lütfen olsun :)
öptüm

aysencifci dedi ki...

Vallahi senin bu fikirlerine bayılıyorum! Hem bu kadar uğraşın varken nasıl yetişiyorsun Selda'cım ya? Ne ara? Utanıyorum kendimden:) Şaka bir yana şahane olmuş! Ellerine aklına sağlık. Öptüm.

Emrah Ateş dedi ki...

kitabın adı da pek güzelmiş yalnız .p
bu kız ne ara bu kadar büyüdü (:

asyaselda dedi ki...

Biz kitap gününü hergün yaptık Asya hergün yeni bir kitapla gidiyor okula bu hem onun hem arkadaşlarının çok hoşuna gidiyor:)
Ama bu kitap da çok eğlenmişler:)Berna:)

asyaselda dedi ki...

Yok canım ne mutfakta ne salonda ama inan zor değil hem de hiç sevmekle alakalı anırım böyle işleri:)Şebnem

asyaselda dedi ki...

Aysen okulda öğlen aramız var bizim 1 saat işte malzemeleri o zaman oturmak yerne böyle şeylerle geçiriyorum:)evdede ufak eklemeler yetişiyor işte:)bizdeee öptük

asyaselda dedi ki...

eeee büydü abisi :)kocaman kız oldu ,aşık bile oldu:D

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

harikasınız siz :D

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Merhaba...
Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
sende buyur gel cok sevinirim :-))

sebnem oguz dedi ki...

merhaba Seldacım,
Temmuzda geliyor olmanız ne güzel kaç gün kalacaksınız çünkü biz memlekete gidiyoruz ve 20 temmuz civarı dönüyoruz ...belki görüşebiliriz..
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...