16 Mayıs 2012 Çarşamba

Oradan pinyata patlaşmış gibi mi görünüyoruz:)

Yok canım daha neler
Biz bildiğin matematik dersi yapıyoruz
çarpma
bölme
toplama
çıkartma
örüntü
işte bu beş işlemi yapıyoruz
1.Soru:Pinyatanın içinde 10 tane pembe ,13 tane mavi şeker var ise pinyata da toplam kaç tane şeker  vardır?
2.Soru:Sınıfımızda 16 öğrenci vardır.Her öğrenci pinyataya 3 defa vurduğuna göre ,pinyataya kaç defa vurulmuştur?
3.Soru:Pinyatanın içinde 18 tane kurabiye vardı.Yarısını erkekler, yarısını kızlar yediğine  göre kızlar kaç tane kurabiye yemiştir?
4.Soru:18 kurabiyenin  9 tanesi vurmanın etkisiyle parçalandığına göre kaç tane sağlam kurabiye  kalmıştır.
5.Mavi ve pembe şekerlerle bir örüntü oluşturalım:):):):)
Veeeeeeeeeeeee
Doyasıya eğlenelimmmmm:):):):)





12 yorum:

Nesrin dedi ki...

Biz çocukken niye pinyata yoktu, niye niye niye!

nohut oda dedi ki...

ne guzel fikir dönersem uygulayacagım kesın:)

oytunla hayat dedi ki...

böyle matematik dersine can kurban :)

suinci dedi ki...

kopya çekmek yasakmı örtmeniiiiim

Şenay- Doğam dedi ki...

Pinyata yapalımmmm :)

nehircce dedi ki...

Süpersiniz yaaa :))

Berna dedi ki...

Al sana eğlenceli matematik!
Selda, bu çocuklar ne şanslı böyle :)

Deniz dedi ki...

yine örnek öğretmenliğini göstermişin
Sedacım. Bişiy diycem, bu veletler artık serbest mi giyiniyo?

aysencifci dedi ki...

Abi ne o pinyatadaki şekeri yerim ne o matematiği yaparım:)))))
Şaka bir yana benim gibi matematik özürlü birinin senin gibi öğretmeni olsaydı kesin bir Einstein olurdum! Öptüm sizi.

asyaselda dedi ki...

:):)Değil mi ama Nesrin:)

Nohut odam:)olur bekliyoruz uygulamaları o zaman:)

oytunla hayat::)onlar da öyle dediler mi bilmem:)

yok değil istediğin yerden çekilebilinir:)

Evet Şenay:):)gördüm ayrıntılara bakmaya geliyorum şimdi

teşekkürler Nehircce:)

Keşke bende böyle şanslı olsaydım Berna.Ben matematiği hiç sevmeyen bir çocuktum ve üniversitede her sene kaldım matemetikten:):):)Belki böyle öğrensem böyle atılsaydı temellerim böyle olmazdı:)

Denizciğim cücüklerim köy cücüğü:)pazartesiden sonra temiz forma kalmıyor:):)yedek de olmayınca biraz serbest giyiniyoruz:)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Bizim zamanımızda yoktu böyle güzel dersler :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

öğretmenimizzz ol :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...