2 Mayıs 2012 Çarşamba

Bir Avuç Taş

Hafta sonu pikniğimizden elimizde kalan bir avuç taş



 Önce boyandı beyaza ,ardından rengarenk istediği tonda


 Alaz uzak kalır mı hiç :)Artık hayatımızın hep içinde hep tam ortasında

Benden ufak yardım dokunuşlarının (silikon yapıştırma ve tahta zemini boyama konusunda:)ardından 

Ağaçlara elma,kızımıza puantiyeli etek ,eline balon ve uçurtma



Ve işte bir avuç taşımızla bir avuç eğlence


 Odasının duvarını süslemeye başladı bu geceden sonra





Nasıl:)?

12 yorum:

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Bir avuc tasla ne guzel bir tablo meydana getirmissiniz, bayildim. denemeliyiz:) miniklere sevgiler cok tatlilar...:)

sebnem oguz dedi ki...

bayıldımmmm....cok begendim...
Alaz da cok komik ....:)merakli cimcime...
Seldacım ne boya kullandın vs. malzeme listesi yazar mısın? Ben de alıyım yapı marketten haftasonu yapalım biz de ...

Nesrin dedi ki...

Harika!! Asya'nın ellerine sağlık, ne kadar şirin bir şey olmuş.

Süreyya dedi ki...

çok yaratıcı çok güzel olmuş :))

Selcen dedi ki...

harikaaa harikaaaa bayıldıımmm ellerine sağlıkk

asyaselda dedi ki...

teşekkürler seyhan:)deneyin zevkli ve ortaya çıkan şey sevimli:)

asyaselda dedi ki...

şebenem kırtasiyelerden de bulursun ,slikon tabancası ,slikon,akrilik boya ,tahta parçası bukadar:)bekliyorum merakla farklı şeyler adaşımzdan :)öpüyorum ikinizide

asyaselda dedi ki...

teşekkürler nesrin:)bizde çok sevdik:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler süreyya:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler selcen:)

anne kaleminden dedi ki...

çok güzel çok yeteneklisiniz, hiç yoktan ortaya güzel bir tablo çıkmış :) elinize sağlık...

tunalızade gürkan efendi dedi ki...

merhaba,

blogu takibe aldım, biz de kitap çekilişi düzenliyoruz, katılmak isterseniz,

http://www.kalemsuare.com/2012/05/hediye-kitap-cekilisi-vahsi-seyler.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...