14 Nisan 2012 Cumartesi

Bilmem Kaçıncı Kitap Arası Notlarım

Susuyorum bağırarak.
İçimdeki dilin kemiği yokken,
ağzımdaki dil kemik.
Dolaştıkça içimde öznesi yüklemi birbirine karışmış cümlelerim
 midem bulanıyor,
gözlerimden kusuyorum.
Islanıyor karışıyor ,dudaklarımdan süzülürken birbirine harflerim,
kelimelerim
Ben bile okuyamıyorken  kafamdaki kısa cümleleri
uzuuuun uzuuuun dinlenilmesini
anlaşılmasını nasıl beklerim.
Beklememeliyim mi?
Beklememeliyim
Ama bekliyorum işte.
İşte
Öyle
Bilmem
hallerimdeyim
yine mi,
evet yine öyleyim...



Yazmışım yine
ve yine bir kitabın sayfalarını karıştırırken rasladım kendisine.
Ne zaman hangi ruh haliyle ???
bilmem,
ama seviyorum bu sürpriz not düşmeleri.
Yazıya da bir not düşelim o zaman
''Bundan sonra tarih de at kitap arası notlarına Selda''





3 yorum:

mine dedi ki...

altına minik bir tarih o günlere gidiversen okurken de böyle sürprizleri ben de seviyorum

nehircce dedi ki...

Canım ben de çok yaparım böyle sonra okurken sanki bir yabancı yazmış gibi de ilgimi çeker :))) sevgiler.

ELİF dedi ki...

hep sevdim yazılarını..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...