11 Mart 2012 Pazar

Son günlerde

Zayıfladın
soldun bir nevi hani çocuklar gül gibiymiş ya öyle işte
gül gibi
20 iken 17'sin şimdi
sana sorsan iyi oldun
hasta değilsin hatta diyorsun ki ''Bak gözlerim cin gibi''
biraz enerji toplayınca yine elinde mikrofon dilinde''Tuttu fırlattı kalbimi''
biraz enerji toplayınca yine giyiyorsun kırmızı tütü eteğini
yine dans ediyor
yorulunca ''Ponyo''izliyor
ya da okutuyorsun defalarca ''Süpürgede yer var mı?''yı
ama sen iyiyim desende
ben solmuş benzine,dudağına bakıp üzüyorum yine kendimi
Biliyorum geçecek,
gelip geçecek
her çocuk gibi hasta da olacaksın
solacaksın da
ama anla işte
seni öyle görmeye dayanmıyor anne yüreğim.
Anlamıyorsun değil mi?
işte bu ''Anne olunca anlarsın''dedikleri
Ben de anlamamıştım anlıyorum yeni yeni...

4 yorum:

mine dedi ki...

ah canım benim nasıl dayanır ana yüreği

Tibetin annesi dedi ki...

geçmiş olsun Seldacım yaa! :(

aysencifci dedi ki...

Oy kıyamam ona! Geçmiş olsun Selda'cım. Ne kadar haklısın anne yüreği hakkında.

denizanasi dedi ki...

çok zayıflamış:( çok hızlı bitsin gitsin bu hastalıklar.. geçmiş olsun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...