7 Mart 2012 Çarşamba

Sokak Rontları :)

video
:)
Kaç yıl geçti hala sokak rontları aynı
Hiç geliştirmiyor şu çocuklar bu oyunları
''Çantamı taktım koluma
Çıktım Dallas yoluna
Ben bir subay beklerken
Çöpçü de girdi koluma
Ayakkabım toz atar
Çöpçü bana göz atar
Gözün kör olsun çöpçü
Elalem bize bakar''
''Arkadaşım bana yan baktı
Beş gün hapiste yattı
beş beş beş numara
on on on numara
gir çuvala
maykıl ceksın bir numara
salla salla vur duvara''
Daha neler vardı unuttum sizin var mı hatırladıklarınız?:)
Bizim kız ilk sokak rontunu öğrenmiş
Çocukluğumda da aynıydı sözleri
Duyunca şaşırdım
Pek bir hevesle söyledi tüm gün
Aynı tadı alıyor demekki
Biz de bıkıp uanmadan tekraralardık:)

6 yorum:

nohut oda dedi ki...

o header nedır öyle alemsın selda::))

asyaselda dedi ki...

kutcuklarıımmmmmmmmmmmmmmm:)

anne kaleminden dedi ki...

akşama bizimkilere öğretiyorum bunu :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bisiklete binersin
bizim orada inersin
eğer babam görürse aaaaa...
lastik patladı dersin ;)
hatırladınmı? :D

asyaselda dedi ki...

çok şirin dimi:):):)
annekalemi:)

asyaselda dedi ki...

he he hatırladım Baharım :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...