4 Mart 2012 Pazar

Pırasa böyle yedirilir:)

Bir varmışşşş,bir yokmuşşşşş
Pırasa sevmeyen,yemeyen bir baba ve kız varmış.
Anne bu duruma çözüm bulmalıymış
Pırasa ve ıspanakları azıcık haşlamış
Posalarını suyundan ayırmış
suyuna da makarna haşlamışşş
haşlanmış ıspanak ve pırasaları süzekten geçirip domates sosuyla pişirmiş
Pırasaların birazınıda köfteye eklemişşşş
makarnalar zenci adam şekliyle,
köftede soğan piyazla
tabaktaki yerini alıncaaaa
Ispanak,pırasa yemeyen babaa ve kızzzz
ıspanak ve pırasayı afiyetle yemişşşş
Onlar tok anne mutluuu
masal burada bitmişşş:):):)

10 yorum:

mine dedi ki...

ah ya neler yaptırıyorlar insana değil mi yaratıcık olduktan sonra herbişeyi yedirirsin vallahi ellerine sağlık ıspanak suyunu ziyan etmemene de bayıldım
güzel bir hafta dileklerimle...

Sevgi dedi ki...

ve anne her zaman kazanır :))

anne kaleminden dedi ki...

tebrik ediyorum, sanat budur :)))) ve bir anne yeter ki yedirmek konusunda azmetsin :)

Yazgüneşi dedi ki...

valla nefisss.. ellerinize sağlık ohh afiyet olsun doyanlara da:)

** ZEL ** dedi ki...

Bayıldım bu masala:)
Emeğinize,fikrinize sağlık..
Mutlu haftalar diliyorum..

nehircce dedi ki...

Süpersinn sen :))ohh olsun onlara :)

aysencifci dedi ki...

Yani benim bile yiyesim geldi desem:) Ve 2 küçük çocukla hatta bir bebek bir çocukla bu yaratıcılık! Ona ayrıca şapka çıkarıyorum:)

Gezi/yorum... dedi ki...

harikaa bizimkiler pırasa düşmanı bunları okuduğum çok iyi oldu :)

darkolivee dedi ki...

hahhah süpermiş yaa, bende ıspanak karnıbahar pırasa bunların göreğini yaparım fırında mücver şeklinde ama, haşlayıp makarnaları da bununla haşlamayı ilk kez duyuyorum ve bayıldım, suyunu az koyarız, ıspanaklı su makarnaın içinde kalır, yarın denenecek :)
teşekkürler

sevgiler

FunD@ dedi ki...

oww o güzellkği bende yerim bir al benisi var ayol:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...