4 Mart 2012 Pazar

Kreşimizde İki Gün ,Bir Dolap Kitap'da Hafta Sonu:)

Öğretmen içinde cadı,prenses,kral ve cüce geçen bir hikaye uydurun dedi
Biz anneanneyle biraz abartıp
İçinde cadı,kral,prenses,cüce,peri olan kostümler dikip
içinde cadı,kral,prenses,cüce,peri olan bir hikayeye yazıp koştuk gittik
Giydirdik
Okuduk
Oynattık
Geldik
Pembiş Mis prensesin Pispis kardeşleriyle yaşadığı temizlik çatışması
Hani fena da olmadı
Bu bücürler biraz daha prova yapsınlar sevgili öğretmenimizle
ömür boyunca saklayacakları bişeyler yapacağım bakalım sürpriz:)
İkinci etkinliğimiz ise Bir Dolap Kitap'ın sevgili yazarları Banu ve Yıldıray'ın ''14 Şubat kitap değiştokuş günü''için kitap paylaşımımızdı.
Evet kabul biraz geçti ama Asya'nın hastalığı yüzünden sürekli erteledik
Öğretmenimizle paylaşınca onunda çok hoşuna gitti
ve
Minik kalplerimizle hem keyifli çekimler yaptık
hem de kitapları paylaştık.
Bir Dolap Kitap öyle keyifli etkinlikler düzenliyor ki bize de malzeme çıkıyor
Daha öncede Herkesin Bir Dolap Kitap'ı etkinliğinde kitap dağıyla güzel bir anımız olmuştu.
Bunun yanı sıra Asya için kitap seçimlerimde benim en büyük yardımcımdır kendileri
Şimdi de Bir Dolap Kitap Hafta Sonu 'nu bize hediye etmişler okudum sevdim daha ne güzel işler çıkaracaklar merakla beklemekteyim.
İşte kitap kurtlarımız ve kitap paylaşımları

9 yorum:

Syhn dedi ki...

ay o kitap kurtlarını yerim benn!!!

asyaselda dedi ki...

:):):):)Biz yedik çok şekerlerdi:)

red riding hood dedi ki...

E ama bunlar çok tatlı olmuş :)) Kitap kurtları Milasdaydream sitesindeki gibi :))

asyaselda dedi ki...

red riding hood evet çok tatlılar:) Evet fotolarda Adele Enersen'den esinlendik ...:)

Sevgi Küçük dedi ki...

:))))))
bayıldım valla! keşke tüm kitap kurtları bu kadar sevimli olsa :)

asyaselda dedi ki...

tevgiiiiiim hoşgeldinnnn:):):)çok şirinler dimi:)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

hic bu kadar tatli kitap kurtlari gormemistim:))

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

hic bu kadar tatli kitap kurtlari gormemistim:))

mine dedi ki...

ne kadar tatlılar bayıldım etkinliklere ve şekerlemelere : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...