14 Mart 2012 Çarşamba

Çok büyük şeyler değil istediğimiz

Bu nedir derseniz
İşte bu kutuların son hali ''Neresi için yapıldı?'' derseniz İşte bu küçük okuma köşesi için
''Bu küçük okuma köşesi kimin için?derseniz
İşte bu minikler ve sınıfım için
''Neden?''derseniz
Taşımayla diğer köylerden sabahın köründe kalkıp geliyorlar
Öğlen aralarındaeve gidemedikleri için ortalıklarda gezip akşama kadar çooook yoruluyorlar
İstedim ki rahat etsinler,sıcak sıcak oturup sohbet etsinler
oyun oynasınlar
belki uzansınlar
Ellerine bir kitap alıp okusunlar
Kitap okuma saatlerimiz burda olsun
Olmadığında bile sırf orda oturmak için ellerine kitap aldıklarında iki üç cümle okusalarda kardır
dediğim için
prefabrik küçük sınıfımızda
küçücük bir okuma ve dinlenme köşesi yaptık
Bir eski halı,üç beş minder
Niye bunları yazdın dersen?
Bu okuma köşesinde malesef çok az kitabımız var
Belki sayfanda paylaşırsın
Belki birine anlatırsın
Belki sen çocuğunun eski kitaplarını derler toplar
bize armağan edersin
olmaz mı?
Çok büyük bişey değil istediğim
kendim için de değil
ne dersin?
((iletişim için adres isteyen arkadaşlar asyaselda@hotmail.com adresine mail atarsanız adres bilgilerini verebilirim ilginiz için çok teşekkürler.....eski oyuncaklarınızda varsa anasınıfımız için işe yarayabilir tekrar çooook teşekkürler
2.sınıf ğrencilerim )

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar, kitap göndermeyi çok isterim. Ulaşabileceğim bir adres yollarsanız sevinirim.

Pontinin Takıları dedi ki...

Çok güzel bir iş yapmışsınız, yürekten tebrik ederim, eğer elimde işinize yarayacak bir döküman olsaydı tereddüt etmeden yollardım :(
Ama bloğumda paylaşacağım olabildiğince çok insana ulaşması için.
Sevgiler :)

RÜYA'DA... dedi ki...

ne kadar güzel düşünmüşsünüz çok da güzel yapmışsınız :) çabalarınız,yaptıklarınız.. hayran kaldım :))

Berna dedi ki...

Ne kadar güzel düşünmüşsün Selda. Kendilerini bu kadar düşünen öğretmenleri olduğu için bu çocuklar çok şanslılar bence :)

İyi okusunlar, iyi dinlensinler. Seni de büyüdüklerinde sevgiyle ansınlar :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

paylaşalım canım.
bizim evdeki minik boy kitaplar işinize yarar mı?

asyaselda dedi ki...

merhaba adsız melek:) ilgin için çoook teşekkürler köye kargo gelmiyor bu yüzden ev adresi vereceğim ama siz bana asyaselda@hotmail.com adresinden mail atabilirseniz ben ona göndereyim adresi olur mu? teşekkür ederim..gönderemezseniz yazın buradan veririm teşekkür ederim tekrar:)

asyaselda dedi ki...

çok teşekkürler pontinin:)düşünmeniz başka yerlere ulaştırmaya çalışmanız bile çok güzel..teşekkürler

asyaselda dedi ki...

berna:)umarım umarım beni sevgiyle anarlar ilerde:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler rüyada:):)

asyaselda dedi ki...

yarar yaramaz mı bharcığım eski kullanmadığınız oyuncaklarınız olursa da anasınıfımız için onlarda çoooook makbule geçer canım:)

defne naz dedi ki...

Ellerine sağlık hocam. çok güzel bir iş. Bende sınıfımda bu şekilde okuma köşesini çok istiyorum ama mevcut kalabalık olduğu için malesef uygulayamıyorum. Kitap konusunda yardımcı olmaya çalışırım. Kaçıncı sınıflar belirtirseniz sevinirim.
Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Peki hangi yaş grubu olduğu farkeder mi ? 8-9 yaş gibi görünüyorlar ama.

asyaselda dedi ki...

teşekkürler defnenaz:):)evet benim mevcut biraz az bu yüzden rahatlıkla uygulayabildim:):):) sınıfım 2.sınıf ilgin için teşekkür ederim:)

asyaselda dedi ki...

evet 8-9 lar 2.sınıf

Işıl dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu ara ara takip ediyordum ama bu yazıyla eskilere daldim. Yıllar once babamın isi nedeniyle ilkokul 2. sınıfı Bitlis'te okumustum, okumaya cok meraklı olan ben okulda kutuphane olmayınca cok uzulmustum, okula giderken annemle mutlaka kitapciya ugrardık 2 gune bir, boylelikle sınıfımın kutuphanesi olmustu ben de kitaplık kolu baskanı:)

resimleri gorunce o sınıf geldi aklıma, kızım henuz kucuk, onun kitapları ogrencilerinize uygun olmaz. hemen kitapciya gidip birkac kitap aldım, verdiginiz adrese mail attım, adresi gonderirseniz en kısa zamanda iletmek isterim, umarım severler.

yolcu dedi ki...

İnşaallah o güzel kitaplığınızı tıka basa doldurursunuz. Ben çocukken okulu da kitapları da pek sevmezdim. Kitap sevgisi sonradan gelişti. Kitaplar benim en sevdiğim arkadaşlarım şimdi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...