17 Mart 2012 Cumartesi

Asya kızın kitap okuma ritüelleri

Kitap okuma ritüelleri demiş Bir Dolap Kitap
kimse sormadan ben üzerime aldım
Ama çocuklara kitap okuma ritüellerini yazdım.
Kitap,
En çok yatakta,
arabada yolculuk yaparken sonra,
doktorda sıra beklerken,
gün içinde ne zaman aklına eserse sonra,
ve her zaman olmalıdır çantamızda,
bir boya kalemleri bir kitaplarıdır en çok yer verdikleri giysilerinden sonra
Her gece en az dört,yok beş olsun pazarlıkları yapılır
uykuya kitapsız dalınmaz asla
Bu da son günlerin faranjit sebebi
''Süpürgede yer var mı''
Ezberlemiş farketmeden öğrendi de faranjitim haifledi en sonunda
İşte ''Süpürgede yer var mı''ve selendiren Asya

video

8 yorum:

Cilali İbo dedi ki...

kitap genlde yatakta okunur:) da seyehat ederken etrafında hareketli nesneler olduğu an bir yere odaklanman göz acısından epey yorucu oluyor bu yüzden seyehatlerde tavsiye edilmez:)

Cilali İbo dedi ki...

kitap genlde yatakta okunur:) da seyehat ederken etrafında hareketli nesneler olduğu an bir yere odaklanman göz acısından epey yorucu oluyor bu yüzden seyehatlerde tavsiye edilmez:)

sebnem oguz dedi ki...

çoook tatlı yaaa :)
kitaba da bayıldım ...

suinci dedi ki...

çok güzel anlatmış görende gerçek okuyor sanır

asyaselda dedi ki...

:)cilalı ibo hoşgeldin:):):) seyahat ederken evet öyle bir sorun var ama okuyan kendi olmayınca o bilmiyor zor olduğunu ve ısrarla istiyor büyüyünce anlar belki de:)

asyaselda dedi ki...

evet canım çok eğlenceli bir kitap:)

asyaselda dedi ki...

:):):):)suinci evet okurken baktığı yerlerde ne yazıyorsa onu anlatıyor gören inanamz ezbere okuduğuna:)

nehircce dedi ki...

Ohhh afferin ona sökmüş okumayı :)))yarım yarım konuşuyorlar ya bayılıyorum.Gerçekten okudukları zamanları çok merak ediyorum bizimkilerin.sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...