1 Mart 2012 Perşembe

''Allah'a dua edicem annemi kimse öldürmesin''

Şikayetçiyim sizden
Pamuk prenses ve Sindirella'nın yazarları
Acitasyonun dibine vuracağız diye öldürdünüz güzelim kızların analarını
Verdiniz kötü üvey anne eline(iyi üvey anneler sözüm meclisten dışarı)
İyi mi oldu şimdi
Kızım heyecanla ve sabırsızlıkla dikilmesini beklediği prenses kostümünü ilk giydiğinde
Aklı ne kabarık kollarında ,ne de kat kat tüllerindeydi
İlk söylediği cümle
''Allah'a dua edicem annemi kimse öldürmesin''di
Şaşırdım ama anladım hemen sebep sizdiniz
Bakmayın buraya esprili yazdığıma
Okursam bir daha iki olsun sizi
Kızcağız prenses olunca anneler ölür zannetti demekki
Ben'' Ayyyyy çok yakıştı prensesime kıyafeti,beğendin mi'' demeye hazırlanırken
Sözler boğazıma ,yaşlar göz pınarlarıma dizildi.
Sevmiyorum artık ne pamuğunu ne külkedisini.
Üzdünüz sabah sabah ikimizi:(

14 yorum:

DEZ dedi ki...

nihayet benimgibi dusunen birisiyle karsılastım.. sadece hikayeler mi, tekerlemeler, parmakoyunları, şarkılar bile özensiz yazılmıs. bilirsiniz mesela "köpek ölmüş vah vah vah ,karga gülmüş hah hah hah" şimdiköpek niye uçmak uğruna ölüyorki??!!! ben bir okul öncesi öğretmeni olarak kınıyorum!!!
protesto ediyorum hepsini! kendim uyduruyorum çoğu şeyi. bununlailgili yazı yazacaktım burdan bağırmıs oldum biraz rahatladım :) ayrıca 5 yaşında ilköğretime başlanmasıyla ilgiliyasa masa ne varsa onu da kınıyorum! onu da yazacağım gaza geldim. pöhkürmeye beklerim.. sevgiler..

Tibetin annesi dedi ki...

oyyy güzel, hassas prensesim benimmmmm! :( çok güzel poz vermiş ama :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bende hiç sevmem zaten...
Şimdi hiç hiç sevmiyorum.
ne alıp veremedikleri varmış annelerle... hepsinde öldürüyorlar :(

aysencifci dedi ki...

Yerim o Pamuk kızı! Çok yakışmış ama kostüm:) Bu hatunlar da pek içli yahu, üzülmeyin siz sakın. Anneleri hep yavrularının başında olsun sağlıkla inşallah.

Sevgi dedi ki...

ay canım benim ya.. işte birde bunlar çocuk masalları diye ortalıkta dolanıyorlar ya.. kötü bunlar kötü..

anne kaleminden dedi ki...

ya evet ben de o masalları okurken hep kendime göre uyarlamalar düzenlemeler yumuşatmalar yapıyorum. gönlüm elvermiyor öylece okumaya ama doğrusu da hangisi bilmiyorum. biz de hep o masallarla büyüdük sonuçta...

asyaselda dedi ki...

ben çoğu hikayeyi değiştirmiştim zaten Dez.Bababsı sanırım olduğu gibi okudu öldüğünden bahsetmezdim hiç.Daha senin verdiğin öreneklere uygun bir çok hikaye şarkı şiiri tekerleme var.Dikkat edilmesi lazım bence de hiç düşünmemeiştim mesela böyle düşüneceğini.Ve 6 yaşında ilkokula başlanmasına bende çok karşıyım almaz alamazlar o yaş daha oyun yaşı bizim sisteme dayanamazlar çocuklar

asyaselda dedi ki...

Asıl kotüm bu değildi:)hastane çıkışındaki günlerdeydi bu poz:) ve gerçekten çok hassas bu çocuklar hiç düşünmez dediklerimizi düşünüyorlar bazen sibelim

asyaselda dedi ki...

Değil mi ama Bahar'ım:)anneler ölmesinnnn

asyaselda dedi ki...

aminnnn aysenciğim Allah hiçbir kuzuyu annesiz bırakmasın

asyaselda dedi ki...

sevgi bende anlamış değilim nasıl klasik oluyorlar

asyaselda dedi ki...

annekaleminden bende hep öyle okurdum ama klasik işte biryerlerde hep aynı okunuyor birşekilde değil mi*

sebnem oguz dedi ki...

cooook haklısın seldacım
pamuk prensesi ve külkedisini hiç okumadım desem inanır mısın?
orasını burasını düzeltmek zorunda kaldığım hikayeler grubunda maalesef bütün bizim büyüdüğümüz masallar...ya o Hansel Gratel fırına at cadıyı yak ... yıllarca kulede bekle prens gelsin kurtarsın... ve tabi ayrıca o güzelim rapunzelin dil gelisimine nasıl ket vurulmadığı o yapayalnız yıllar boyunca ??? benim için ayrıca mesleki bir merak konusu ...:)
kısaca kadın erkek rollerinin de acıkca dikte edildiği tüm bu masallara karsıyım.Haaa bilmiyor mu tabi ki biliyor okunuyor ve anlatılıyor benim tarafımdan olmasa da ...ama ben özellikle okumuyorum ... (bu arada aslında tüm o annelerin ölmesinin Jungcu yaklaşımda bir açıklaması var.... psişenin gelişimi için anne kızını özgür bırakıyor diyebiliriz kısaca (bknz: Kurtlarla Koşan Kadınlar) .... ama .... yani .... kuzucuklara okunabilecek o kadar anlamlı hikayeler varki...:)

sebnem oguz dedi ki...

Seldacım Asya'yı böyle yine sağlıklı görmek çok güzel ...ve evet ne olur kuzucuklar sağlık ve mutlulukla anne ve babalarıyla yasasınlar hep ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...