13 Şubat 2012 Pazartesi

Komşum

Bir komşum var benim
kapısını her saat çekinmeden çalabildiğim
tuz,şeker,kahve hatta patates bile isteyebildiğim
kızları emanet ettiğim
''Ben yemek yapmadım sizde ne var?''diyebildiğim
Ne der diye düşünmeden ne derdim varsa anlatabildiğim
yanında çekinmeden gülebildiğim,ağlayabildiğim
Bir komşum var benim çooooooook sevdiğim seslenirken ''anne'' dediğim:)
Canım annem Allah seni yanımızdan ,yamacımızdan,hayatımızdan eksik etmesin.
Bu da geçen gün anneannenin Asya'nın oyun hamurlarıyla yaptıkları
Asya kıskandı yaptığı şekilleri sessiz sessiz gelip el ucuyla bozuyordu yaptıklarını
Ama anneanne çocukluğunda çamurdan az yapmamış böyle şekilleri hemen yenisini yapıyordu
Asya çıldırıyordu tabi:)

5 yorum:

istebudurhayat dedi ki...

ne güzellll bende annemle komşuyum her ne kadar o artık bizden bıksada :))))
ANA GİBİ YAR OLMAZ(MIŞ)

tugce aydınlı albayrak dedi ki...

Benimde böyle bir komşum var :) Hatta Anne diyebildiğim iyi ki varlar ve yanımızdalar Seldacım

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

komşu annenin ellerinden öperim :)
başımızdan eksik olmasınlar.

anne kaleminden dedi ki...

ay ben de ben de :)) benim de komşum kayınvalidem ama annemdir o benim, çok seviyorum :) bu arada sizdeki yeteneğin nereden geldiği belli oldu, bunca yıldır oyun hamuru oynarım daha öyle bir şaheser yapamadım, ancak yılan yapıyorum :) ananeniz başınızdan eksik olmasın :)

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Allah ayırmasın sizi,annelere her daim muhtacız....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...