25 Şubat 2012 Cumartesi

ASYA

''Dileğim'' demiştim poğaça ayakların yandığında
Dileğim yalnız hasta olmayasın,
bir kase çorba yapanın ya da bir bardak su getirenin olsun hep yanında.
Şimdi ikinci bir dilek daha
''Hep yanında olacağım.
Ne birinde kalabileceksin,
ne gece gezmelerin olacak
ne de uzaklara okumaya gönderirim seni
yanıbaşımdan ayırmadan koruyacağım. ''diyemem
Olacak hepsi ben ne kadar seni sakınsamda yanacak canın
Dileğim;
Şu serum iğnesinin battığında acıdığından fazla acımasın canın
onun açtığı yaradan büyük olmasın içinde açılan hiçbir yara
ve hep iyi insanlarla karşılaşasın
merhametli
sabırlı
içinde insan sevgisi olan insanlar olsun yürüdüğün yolda...

10 yorum:

elif ada dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım ciddi bir şey değildir.

nohut oda dedi ki...

canım benim ne oldu ahh şu kış bitse yaz gelse de hasta olmasalarartık..
acil şifalar olsun inşallah

nohut oda dedi ki...

canım benim ne oldu ahh şu kış bitse yaz gelse de hasta olmasalarartık..
acil şifalar olsun inşallah

sebnem oguz dedi ki...

cok geçmiş olsun Seldacım.... ciddi bir sey degil insallah...
merakta bıraktın... kısacık bir not düş neyi var asya'nın...?,
öptüm sevgiler

Başak dedi ki...

kocaman bir amin diyorum dileğine,tüm yavrular için.çok geçmiş olsun...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun bir sihirli değneğim olsa da şu çocuklar hiç hasta olmasa desem hemen oluverse nolurdu.

asyaselda dedi ki...

geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler elifada,nohut odam,şebnemciğim,Başakcığım,Trkanın annesi çok teşekkürler.Asya geçen hafta 4 gün hastanede yattı boğaz enfeksiyonu,idrar yolu enfeksiyonu hepsi bir arada yani .Şimdi hala evde ilaç tedavisi sürüyor .geçicek az kaldı bakalım:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok geçmiş olsun bir kaç enfesksiyonu bir arada ağır geçiriyor cocuklar..acil şifalar dileriz güzel prensese..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

dileklerine aminnn diyorum.

Adsız dedi ki...

Ayy canım benim kıyamam ben ona:(( Çok geçmiş olsun size. Öptüm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...