4 Ocak 2012 Çarşamba

ÖDEV BAHANE:)

Ödevimiz vardı trafik kuralları ile ilgili sohbet etmeliydik
E Selda bu,
tek sohbetle kalır mı?:)
Hazır Alaz uyuyorken
Bir karayolu kuruldu legolardan.
İki araba ev ayakkabılarından.
İki el üzerine çizilmiş kızlar başroldeydi yaya olarak
Kimi zaman kemer takmadılar.
Kimi zaman durmadılar kırmızıda.
Ama öğrendiler ne doğru, ne yanlış yol da ve arabada.
Bir resim yapıldı daha sonra Asya tarafından
Ve bir tabak hazırlandı sabah kahvaltıda en konuya uygunundan.
Ödev bahane
maksat muhabbet oldu bize:)
Teşekkürler Aşe öletmeni:)
Asya aksanıyla:)

12 yorum:

xcelis dedi ki...

böyle ödev olsun ben bile yaparım hergün çok eğlenceli bi dile çevirmişiniz tebrik ederim.mamişlerde süper olmuş

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bayıldım ders çalışmanıza :D

Tibetin annesi dedi ki...

Senin gibisine süper anne denir! :)))

asyaselda dedi ki...

:)BÜYÜDÜKÇE BU KADAR EĞLENCELİ ÖDEVLER VERİLMİYOR DEĞİL Mİ:)XCELİS

asyaselda dedi ki...

BİZDE YILDIK BAHAR:):)

nohut oda dedi ki...

süpersiniz maşallah..

Arzu Dodi dedi ki...

Asyacım sizi uzun zamandır takip edemiyorum çok şey kaçırmışım sizleri çok özlemişim bir de ...ödevinize ve blogun yeni üyesinin de eklendiği haline bayıldım. Alazcım sen de hoşgeldin :)

Deniz dedi ki...

Hehee süper; )

asyaselda dedi ki...

yok be Sibelciğim:)
o süperlik ev işlerine de yetişmeme yardım etse keşke

asyaselda dedi ki...

teşekkürler nohut odam:)

asyaselda dedi ki...

Arzum sahi yoksun çoook uzun zamandır.
aradım seni ama numaran kullanılmamakta diyor.
özlemişiz:)öptük

asyaselda dedi ki...

teşekkürler Deniz:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...