13 Ocak 2012 Cuma

Kız kardeşler

Kız kardeşler arasında olmazsa olmaz tartışmalardandır
''Siyah gömleğimi sen mi aldın?''
''Beyaz ayakkabımı da giymiş ,offf offf''
Kız kardeşler birbirlerinin kıyafetlerine bayılırlar özellikle küçük olanlar abla kıyafetlerine.
Ben de de var bir tane hiç bir kıyafetimi yerli yerinde bulamam
kendisinin ne kadar olursa olsun benimkiler hep daha cazip gelir
Bir yere gidecekse önce benim dolabıma bakılır:)
Alaz da buna biraz erken başladı
İşte abla dolabından araklanmış kıyafetlerle Alazzzz:) defilesi

9 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

çok tatlı yaa, bu postun devamını da istiyorum ben maşallah :))

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ay Seldacim ben buna oldum bittim...allahim nazarlardan korusun masallah Alaz bebege..:)), cok sirin cok tatli, kokla benim icin canim......

aslinda bizde tam tersi 4 kiz kardesiz ve ben genelde onlardan calisiyorum...:))...yanliz en sevdigim ayakkabilari onlar ki benden kucuk numaralar giyiyolar..:((...

öykününannesi dedi ki...

Ama bu nedir yaaa :))))) çok yakışmış abla kıyafetleri. Maşallah...

Mlke_Btkn dedi ki...

Yok,yok daha fazla bakmaya dayanamayacağım bin maaşallah kuzum sana :))))

xcelis dedi ki...

tütü eteğini sevsinler ya maşallah ona bende çok yapardım ablamın kıyafetlerini giyerdim başlardı evde bi kavga kıyamet insan o günleri bile özlüyor yaa =)
iyi haftasonları

aysencifci dedi ki...

AYYYYYY!!! ÇOK TATLI MAAŞALLAH BU ALAZ KIZ! Yemeklik maaşallah! Benim için öppp onu ve Asya balerin-prensesi:)

SMİLENA dedi ki...

maşallah .allha nazarlardan korusun.çook tatlı bişey....

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Offf çok tatlı olmuş maşallah.Allah nazarlardan korusun minnoşu.

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Oyy maşallh Seldam,41 kere maşallah o güzelliğe,gülen yüze;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...