11 Ocak 2012 Çarşamba

Koç Kızı

Koç burcu
Sen ne söylersen söyle dinler gibi görünür ama dediği dediktir.
Siyaha beyaz diyorsa onun için beyazdır.
İşte tam da Asya dedim içimden okuduğumda.
Akşam yaptığı orman karanlık olsun istedi ve simsiyah boyadı.
Sonra ağaçları görünmüyor diye mızmızlandı.
''Kızım çok bastırmadan hafifçe boyarsan görünür ''dedim.
Cevabı hazırdı ''Hayırrrrrrrrr görünmez bileeeeee''
''Deneyelim ,sen karar ver'' dedim
Koyudan açığa üç siyah zemin yaptı ve üzerine ağaç
''Bak dedim hangisinde ağacın göründü?''
''Bu!''dedi.En soldaki koyu siyah zemini göstererek.
''İyi bak hangisinde ağacın görünüyor?
''Bundaaaa''dedi yine aynısını göstererek.
Ve devam etti koyu zemin boyayıp ormanını yapmaya.
Ben şaşkın şaşkın baktım bu inatçı dediğim dedik koça,
uyumlu,eline vur ekmeğini al bir balık olarak:)

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Alllaaah ,bizde yengeç var, o bile dediğim dedik, koçu düşünemiyorum :) Bizimkinin yükseleni koç mu yoksa

Mlke_Btkn dedi ki...

Oyy amaniin :)))

Bizim ki yengeç, çok sütliman bir oğlum var söylemesi ayıp :P Ama anası ve babası akrep :P

Dediğim dediklik var evet düzelecekler inşallah :)))

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Oyyy:/
Boşver takılma inanma burçlara diyeceğim ama iki takıntılı başak anası olarak tekrarlıyorum
Oyyy:/

Bu arada eline vur ekmeğini al bir yengeç'im bende,balık,yengeç aynı sayılır zaten değil mi?;)
Oyyy:/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...