6 Ocak 2012 Cuma

Anne karizması

Bu halden,
bu hale geçişinin arasında öyle ince bir çizgi var ki
Sakin cümlelerle,
o yumuşak ses tonuyla kitaplarda yazan anneyi oynayamıyorum
bazen
salıveriyorum duygularımı senin gibi .
Yeri mi,
zamanı mı,
diye ince düşünmeden,
dökülüyor gözlerimden damla damla.
Senin gözlerindekiler gibi her an akmak için,
hep hali hazırda .
Ağlıyoruz ikimizde hıçkıra hıçkıra.
Bir an göz göze gelip gülmeye başlıyoruz.
Sonra sımsıkı sarılıyoruz birbirimize çocuk gibi.
Senin için sorun değil de
Benim anne karizmam yerlebir oluyor o andan sonra :)

8 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bende bir bizim kızla-ben böyleyiz sanıyordum :)
ohhh ;)
bu hafta ağlama haftamız mesela. ağlayıp ağlayıp sonra gülmek var tabi :D

asyaselda dedi ki...

Bahar:)
bende öyle sanıyordum bak rahatladım şimdi:)
bir ağlak biz değilmişiz:)

Tibetin annesi dedi ki...

böyle annenin karizması mı çizilir yahu?! yerin kök salıyordur kalbinde böyle olduğun için ;)

Sitare dedi ki...

çok fena bunlar çooook

nanemaydonoz.blogspot.com.gül dedi ki...

bir asya da bende var,maşallah kızınızada sizin gözlerinizede. Şu an nerde öğretmenlik yapıyorsunuz?Profilinizde 4242 dikkatimi çekti konyalı olarak,sevgilerimle

asyaselda dedi ki...

öyle mi dersin Sibel?
Ben içten içe açığımı yakaladığı için keyifleniyor sanıyorum oysa:)

asyaselda dedi ki...

sitare :)hoşgeldin:)
hemde ne fena

asyaselda dedi ki...

nane maydanoz:)
hoşgeldin öncelikle güzel sözlerin için teşekkürler::)
yok konya da değilim adanadayım.
ama konyada da 6 sene kalmışlığım var:)
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...