23 Aralık 2011 Cuma

Taze balerinin taze aşkı

Şişşşşşşşşşşşt kimseye söylemeyin Kutlu Asya'ya aşıkmış:):):):):)
söylerken yüzünü şekilden şekile sokan o şirin ifadeye göre oda Kuylu'ya
E Kutlu aşık olmasında ne yapsın bu tatlılığa:):):)
Geçen gün söyledi elleri ağzında ,gözler kısık ,kıkır kıkır gülerek.
''Aşk ne Asya,aşık olunca ne olur? ''dedim
''Aşık olunca baloya gidilir,orada dans edilir''dedi
Yavrum yüzyıllar öncesinin aşklarından bahsediyor:)
Neyse ney ilk aşk itirafınıda yaptı böylece
ve gayet şirince:)
veeeeeeeee ilk bale figürleri taze ve aşık balerinden
video

6 yorum:

nini dedi ki...

yerim onu ben! pek tatlı:) o küçük aşklarını da yerim:))

sebnem oguz dedi ki...

yerim ben onun tütüsünü ...topuzunu.. cok komikler degil mi? Asya ilk askını yaklasık 5 ay önce yasadı hatta ilk hayal kırıklıgını bile. Yaz tatili sonrası sınıfa dönen kız arkadası tercih edildiginde kendisi yerine :( simdi ikinci vakamız var. Erkek arkadasım diyor. Evlenecegim diyor. Nasıl diye sorunca ...nananana yapıcaz dans edecegiz diyor. Bende öyle tabi kızım diyorum evlilik zaten bir dans !! bazen kafanda huniyle :)Balık burcu ya bizimki sizin gibi teyzesi !! biraz erken acıldı duygusal ufuklara :) capkın olurlarmıs bir de :) bakalım görecegiz. Ben memnunum simdi baslasa erkekleri 30 yılda anca tanır zaten diyorum babamız kızıyor :)
Cok cok sevgiler
opuldunuz hepiniz

asyaselda dedi ki...

hoşgeldin nini:):):)teşekkürler :)
pek bir tatlı şimdi aşkları:)

asyaselda dedi ki...

neeee balık mı:)vahhhh vahhh canım arkadaşım yandın desene:)
bitmez onun aşkalrı ,hayal kırıklıkları ve ala tanıyamaz ki hep kenndi gibi gördüğü içinm başkalarını:)
şimdiden kolay gelsin sana balık annei olmak zor annemden bilirim:)
canım benim demek nananananaaa ha:)canım ya ısır yerime çok canım çekti şimdi burçdaşımı:)

suinci dedi ki...

ask güzel sey baloya götür kızımı sanat merkezi arasıra düzenliyordu hala varsa.

aysencifci dedi ki...

AŞK! Çocuk yüreği saflığında ne de güzeldir.. Öperiz 3 kızı.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...