2 Aralık 2011 Cuma

Amannnn ,kucağa alışmış bu tühhhh!!!

Eskiler ne yaparsa doğru yaparmış
istisnalar var tabi
İnternette slinglere bakarken anneme ''Bak dedim sling diye bişey var çocuk kendini anne karnında hissedip daha huzurlu oluyormuş''
Annem güldü ben çocukken kadınlar hep böyle yapardı zaten.
Sırtında çocuk bağlı akşama kadar ne iş varsa yaparlardı köyde.
Yılların tuluğu yabancılara bizden gidip sling olup geri mi dönmüş ,dönmüş de bize mi satılıyormuş :)
Biraz baktım bende nereden alınır,fiyatları nasıl diye en uygun Gittigidiyor da buldum.
Ama oraya sipariş vermeden önce annem elinde polar bir battaniye ile geldi.
''Ne gerek var okadar para vermeye 4.50 cm ye 60 cm demiyor mu ?''diyerek kesti.
Bir güzel de dikti birleştirdi battaniyeyi.
Oldu bana ev yapımı sling:)
Alaz çok uzun soluklu uyumayan bir çocuk,tek başıma hiç bir iş yapamıyordum evde ,ama bunu kullanmaya başladım başlayalı 2 saat aralıksız uyuyor.
O uyurken bende ev işlerimi yapıyorum.Uyanıyor hiç çıkarmadan oradan
emziriyorum sonra hooop uykuya aynen devam:):):)
Bu gün dışarı da öyle çıktık her iki elde boş olduğu için gezmesi de çok rahat
Kucak kucağa çok mutlu mesuduz bu aralar ''Aman kucağa alışmasın ''diyenlere inat:):):):):):)
Bu da bağlama şekli:)

18 yorum:

Sena'nın annesi dedi ki...

İşini gücünü yapman için ideal ama, sonra gelsin dinmeyen sırt ağrıları.
Sen yine ufaktan ufaktan bırak beşiğine...
Kucağından indirmediği bir kızı ve dinmeyen sırt ağrıları olan tecrübeli anne olarak yazıyorum bunları.

Sevgiler...

asyaselda dedi ki...

:)
DURMUYOR Kİ SENAMIN ANNESİ:):):)EN FAZLA 5 DK UYUMA SÜRESİ:)
E SIRT AĞRISI VAR ZATEN SANIRIM DAHA DA FAZLALAŞACAK SÖYLEDİĞİNE GÖRE TECRÜBEYLE SABİT:):)
AMA İSTESEMDE İSTEMESEMDE 2 AY SONRA KUCAĞIMA ALMAYACAĞIM ZATEN TÜM GÜN BOYUNCA OKULDA OLACAĞIM İÇİN:)
ŞİMDİLİK TADINI ÇIKARAYIM BARİ
SEVGİLER:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

aaa süper birşey :)
görmüştüm sitelerde demek yapılabiliyormuş :D
anneme demeli kardeşim doğum yapmadan ona bir tane yapsın :D

çınar ağacı dedi ki...

hamilelik öncesinden beri özeniodum bu slinglere o yüzden doğuma çok az kala aldım ama kullanamadım bi türlü,çünkü çok sırt ağrısı yaptı bende :) çınar biraz tosuncuk galiba :)

öykü dedi ki...

o degıl de blogun baslıgındakı uc tane melegın guzellıgı yeter :)

asyaselda dedi ki...

evet bahrcığım esnek bir kumaş olması yeterli 60cm ye 4.50 yeterli oluyor:)50-60 tl vermeye değmez:)yani

asyaselda dedi ki...

evet çınar'ın annesi:):)biraz sırt ağrısı yapıyor ilerleyen zamanlarda zorlanırım sanırım ama kullanması çok zevkli:)

asyaselda dedi ki...

evet çınar'ın annesi:):)biraz sırt ağrısı yapıyor ilerleyen zamanlarda zorlanırım sanırım ama kullanması çok zevkli:)

asyaselda dedi ki...

öyküüüüüüüüü özlemiştim seni:)
hatırlıyormusun ikinci kızım olursa adını öykü koyacağım demiştim...
yakın arkadaşlarımızdan biri ve etrafımızdakilerden okadar çok öykü koyan oldu ki koymaktan vazgeçtik bizde:):):)
öpüyoruz seni üç kız:)

Şenay- Doğam dedi ki...

allah bağışlasın Seldacım...ben uzun zamandır ugrayamamısım bloguna..allah melegını bagıslasın.. ve çok pratık bır seymıs bu , ılerde lazım olur dıye kayıt altına almak lazım :)

anne kaleminden dedi ki...

keşke 3 sene önce de bu kadar gündemde olsaydı sling, kesin denerdim, oğlum da çok uykusuz huzursuz bir bebekti. ayrıca, başlangıç fotosu çok güzel...

edanik dedi ki...

polar işi görüyor demek:) benım 2.bebiş nayısda dogacak polar yakar,esnek ınce bır kumas bulmak gerek sanırım.nerelerınden bırlestıryoruz pekı?daha ayrıntılı anlatbılır mısınız?cok sey mı ısterım? dıkısden pek anlamıyorum:)

asyaselda dedi ki...

şenay ;canım teşekkür ederim:):):)
e zamanı artık kayıt altına al ve ygulama için bir bebek:):):)daha

asyaselda dedi ki...

annekaleminden;teşekkürler biraz biz biraz photoshop:)

evet bende asyada keşke haberdar olsaydım demiştim:):)

asyaselda dedi ki...

merhaba ve hoşgeldin eda:)
evet o aylarda yakar dediğin gibi..
ama uğraşma gittigidiyora bak sling yazarak ütelik halkalıları 29 tlden başlıyor:)
e yaparım dersen 4.60 cm ye 60 cm eninde penye bir kumaş alman gerekiyor..
birleştirmeyi biz battaniye 4.60cm uzunluğunda olmadığı için yaptık...
uzunnnn bir kaşkol gibi düşün:)
sevgiler

Deniz dedi ki...

ben önüme bakıp kontrol etmekten hiç rahat edememiştim, haaa benimki de kucaktaydı hep, ama zımbırtısız

Mlke dedi ki...

:)) yirim sizi ben :)))

Benim kv. biliyorsun eltimin bebeği kaldı ya :/ Bebekliğinden bu yana hala o eski usul bağlar, işlerini yapar, bulaşık yıkar köy kadını ne etsin ve bende aynen senin gibi derim şimdi adı sling oldu :))

neyse aman da aman pek bir güzel olmuşsunuz siz hepiniz maaşallah :)

öperimmm

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ben bunu cok sevdim..:))...kesinlikle denerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...