26 Kasım 2011 Cumartesi

Zaman çok hızlı geçiyor

2004'de böyleydim evlilik hiç aklımda yokken
2007 de böyle evlilikten deli gibi korkarken
2008'de Asya ,
daha evli bir kadın rolünü tam oynayamazken 2011'de Alaz ve böyle olduk ne?
nasıl?
ne zaman ?
dört kişilik bir aile olduk
ben nasıl iki çocuk annesi bir kadın oldum ,
Daha düne kadar gece üşüdüğümde üzerimi bile örtmez ''Annem gelip örter nasıl olsa'' diye beklerken.
Şimdi gecede 5 defa terli atlet değiştiren hale nasıl geldim anlamadım
Öyle hızlı geçiyor ki zaman
Küçük bir kız çocuğuyken,
iki küçük kız çocuğunun annesiyim şimdi.
Düşününce hala şaka gibi:):)

14 yorum:

Oykuuuu dedi ki...

Allah bağışlasın çok tatlı çocukların var :) Ziyaretin için Teşekkür ederim.

sedaca dedi ki...

hiiiii siz nasıl güzelsiniz 3 kız...
en kocamanından maşallah,
nasıl gelip göresim hepinizi kucaklayasım, sarılıp öpesim var...
ve sen 2 çocuğa rağmen nasıl güzel bir kadınsın..

anne kaleminden dedi ki...

ne kadar güzelsiniz, maşallah :))) evet insan inanamıyor nasıl böyle olduğuna, hele 2. çocuktan sonra annelik ünvanı iyice bir pekişiyor, iki çocuk annesi koca kadın sıfatına ruhumuz çoğu zaman şaşırarak bakıyor :) sevgiler...

SERRA dedi ki...

merak etme aynı şaşkınlık sadece sende yok:))
sanırım bizler iyi anneleriz:))
sevgiyle büyüsünler bi de sağlıkla...

sebnem oguz dedi ki...

seldacım,
masallah diye diye tahtaya vura vura bir hal oldum. Tüm söylenenlere katılıyorum. Cok cooook opuyorum hepinizi...
Sebnem & asya

suinci dedi ki...

bi tuhaf oldum ne gssel özetlemişsin çoooook tatlı olmuşsunuz.

asyaselda dedi ki...

teşekkürler oykuuuu:):):):):):)

asyaselda dedi ki...

deli:):):):)
72 kiloluk çoook güzel bir kadınım evet:):):):)

canım e gel sarılalaım benim gelemem hayal oldu oralara:):):):)
öpüyor seni bu üç kız:)

asyaselda dedi ki...

anne kaleminden eskiden iki çocuklu kadınlara çok büyüklermiş gibi bakardım:)
değillermiş oysa:)

asyaselda dedi ki...

serra:):):)
sanırım herkes bu hisse sahip desene:):)):)

asyaselda dedi ki...

canım ya:)teşekkür ederim adaşımızın güzel annesi:)bizde sizi öpüyoruz

asyaselda dedi ki...

teşekkürler su inci daha senin üçüncü bile dün gibi ama koca kız olmuştur şimdi değil mi:)

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Selda'cım gözlerim doldu;)) Maşallah size,maşallah sana!

Alaz için zamanın da tebrik edemedim seni,lütfen kusura bakma..

Rabbim uzun ömürler versin tıpkı asya gibi annesi gibi bir güzeller güzeli olacak oda;)

Sevgilerimle canım...

asyaselda dedi ki...

canımmmmmm olurmu öyle şey ne kusuru :):)
teşekkürler öpüyorum çifte kavrulmuşları:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...