24 Kasım 2011 Perşembe

Veli olmak da en az öğretmen olmak kadar heyecanlıymış:)

İlk defa kutlanan değil kutlayan tarafındaydım öğretmenler gününün
İlk defa veliydim:)
Ve en az kutlanan kadar kutlayan olmak da heyecan vericiymiş
Sevgili Yaz ve Deniz'den fikir aldık
başladı akşamdan kartını yapmaya
hediyesini seçip ''Çok beğenecek''diyerek yola koyuldu sabahına Ve güzel Ayşe öğretmeninin öğretmenler gününü kutladı sarılarak boynuna:)
Arkadaşlarının merak dolu bakışları arasında.Ben de kamera arkasında:) Bu da Ayşe öğretmenine sürpriz şarkısı :):)
video
Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun.

6 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Allah'ım nazarlardan saklasın! çok tatlı, çok tatlııııı! :))) öğretmen olasım geldi valla yani :D

Deniz dedi ki...

güzelim benim, ağzına sağlık kuzucuğun:)

Ve senin de öğretmenler günün kutlu olsun arkadaşım

ebru özgün dedi ki...

Çok tatlı maşallah bende 2 senedir kreşte aynı duyguları yaşamaya başladım.Allah daha nice güzel günlerini göstersin bizlere.

asyaselda dedi ki...

:):)Sibel benimde Asyanın öğretmeni olasım geldi.çok seviyor çünkü:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler Denizciğim:):)

asyaselda dedi ki...

hoşgeldin Ebru:)
amin inşallah her anları büyğmelerinin ayrı bir heyecan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...