17 Kasım 2011 Perşembe

Küçük Abla

Çok tatlı bir abla oldun sen.
Anlamsız ağlamaların
huysuzlukların
Bazen sabır sınırlarını zorlayan mızmızlıkların yok
yerine ''Balım kaymağım'' diye kardeşini seven
''Ilgaz''şarkısıyla uyutmaya çalıştığı
gece uyanıp ''Sen git ben ağlarsa sana söylerim'' diye beni odadan çıkaran bir abla var karşımda
Üzerine abla sorumluluğu yüklemesekte
''Bak sen ablasın'' diye başlayan cümleler kurmasakta
İçten geliyor sanırım ona karşı korumacı sevgi dolu hallerin:)
Seni seviyorum çok seviyorum küçük ablam benim:)
Bu arada yukarıdaki fotoğrafa baktımda ne kadar büyümüşsün sen ya:)

10 yorum:

Dilek dedi ki...

gerçekten ne kadar aynı yaşadıklarımız... Ben de küçük kızım doğduğundan beri büyük kızımın ne kadar büyüdüğünü farkediyorum... Ayrıca bir küçüğe üzülüyorum bir büyüke üzülüyorum... Sanki ikisine yetemiyormuşum gibi geliyor... Ve Dolunay da öyle güzel bir abla oldu ki, dedim ya hep aynı şeyler:)

nohut oda dedi ki...

evde küçücük bir bebek olunca daha da büyük geliyor aslında hala küçük olan ablacıklar:)

Deniz dedi ki...

kuzum benim :) Sizin ev ne şenliklidir şimdi

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bayılırım o ablaya :)

mine dedi ki...

ay ay ay ne güzel ne tatlı bir abla olmuş farketmeden büyüyecekler sıcacık anları paylaşan iki kardeş olacaklar maşallah kırk binkere ...

asyaselda dedi ki...

E o zaman senden gelecek önerileri bekliyorum dilekciğim:)daha öğrenecek çok şey var desene iki kızlı olmakla ilgili:)

asyaselda dedi ki...

evet hala minicik ama görüntüde bir ona bir ona bakınca kocaman görünüyor gözüme:)nohut odam

asyaselda dedi ki...

hemde ne şenlik Deniz:):):):)

asyaselda dedi ki...

:):):)bizde :)bahar

asyaselda dedi ki...

teşekkürler Mine:)umarım öyle olur:)sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...